اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فوری؛ شورای رقابت قیمت اطلس سایپا را مشخص کرد + جدول و تصاویر

صبح امروز قیمت کارخانه محصولات سایپا ویژه آبان ماه منتشر شد. اطلس جدیدترین محصول سایپا بود که قیمت آن برای اولین بار اعلام شده است.

به گزارش سایت طلا، صبح امروز قیمت کارخانه محصولات سایپا ویژه آبان ماه منتشر شد. اطلس جدیدترین محصول سایپا بود که قیمت آن برای اولین بار اعلام شده است. شورای رقابت با در نظر گرفتن هزینه‌های ساخت ارائه شده توسط سایپا، قیمت پایه این خودروی جدید ایرانی را حدود ۳۴۴ میلیون تعیین کرده است. قیمت کارخانه اطلس سایپا با اضافه شدن هزینه‌های جانبی به حدود ۴۰۶ میلیون تومان خواهد رسید.

به نظر می‌رسد با مشخص شدن قیمت باید به زودی منتظر فراخوان‌های ثبت نام اطلس سایپا باشیم.

مشخصات اطلس سایپا

فضای خارجی سایپا اطلس، فضای داخلی آن نیز نسخه تغییر یافته کوییک محسوب می‌شود. بخش بالایی داشبورد با رنگ کرم مزین شده است و به جای نمایشگر دیجیتال ساده، یک نمایشگر لمسی بزرگ قرار گرفته است که پیش از این در کوییک اتوماتیک نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. فرمان خودرو نیز از همان نوعی است که در کوییک S یا ساینا S مورد استفاده قرار می‌گیرد. طراحی دریچه‌های تهویه نیز تا حدی تغییر کرده است اما قسمت میانی داشبورد که محل قرارگیری سیستم صوتی و سیستم تهویه است، همچنان با سایر محصولات خانواده کوییک و ساینا مشابهت دارد. بررسی طراحی خارجی سایپا اطلس را می‌توان در یک عبارت خلاصه کرد: فیس‌لیفت فیس‌لیفت‌ها! در واقع سایپا اطلس نسخه فیس لیفت سایپا کوییک محسوب می‌شود که خود این خودرو نیز نسخه فیس لیفت تیبا ۲ بود. بنابراین می‌توان گفت که سایپا اطلس نسل سوم تیبا ۲ است که در سال ۱۴۰۲ و حدودا ده سال پس از معرفی نسخه اصلی، به بازار عرضه خواهد شد.

طراحان سایپا برای خلق اطلس از الگوهای محبوب بین‌المللی استفاده کرده‌اند. در نمای جلو ظاهری شبیه به خودروهای کیا و هاچ‌بک‌های فورد همچون فورد فیستا را مشاهده می‌کنیم که نصب آن‌ها روی یک خودرو اقتصادی ایرانی، برای مشتریان داخلی تا حدودی جذاب خواهد بود. در نمای عقب نیز یک بازآفرینی کامل از رنو تالیانت یا نسل سوم رنو لوگان را مشاهده می‌کنیم که البته در مقایسه با چراغ‌های عقب کوییک، بسیار زیباتر ارزیابی می‌شود. همانند اکثر فیس‌لیفت‌ها، نمای جانبی سایپا اطلس در مقایسه با سایپا کوییک تغییر خاصی را تجربه نکرده است. سایپا اطلس همانند کوییک R با تریم دو رنگ بدنه به تولید می‌رسد تا جذابیت بیشتری برای مشتریان جوان داشته باشد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد