اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هشدار؛دمای هوای این استان به زیر صفر می‌رسد

کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: کمینه دمای هوا در مناطق کوهستانی و سردسیر استان به زیر صفر می‌رسد.

به گزارش سایت طلا،حسین سلطانی با بیان اینکه صبح امروز دمای هوا در روستای خیرآباد زنجان به یک درجه زیر صفر رسید، افزود:‌ نوسانات دما در استان طی روزهای آینده محسوس نخواهد بود درحالیکه مردم زنجان همچنان شب های سردی را سپری خواهند کرد.

وی یادآور شد:‌ هم اکنون آسمان اغلب نقاط استان صاف تا کمی ابری است و از بعدازظهر با وزش باد همراه خواهد شد.

سلطانی اظهار داشت:‌ از فردا / یکشنبه / شرایط جوی استان پایدار و از روز چهارشنبه سامانه بارشی ضعیفی وارد استان می شود که موجب بارش های پراکنده در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری خواهد شد.

وی دمای فعلی هوای شهر زنجان را پنج درجه سانتیگراد بیان کرد و اظهار داشت:‌ این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه کاهش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان پنج و ۲۲ درجه، ابهر پنج و ۲۳ درجه، خرمدره هفت و ۲۲ درجه، آببر ۱۷ و ۳۰ درجه، سلطانیه ۲ و ۲۰ درجه، قیدار ۶ و ۱۹ درجه و ماهنشان ۶ و ۲۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد