اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۳ آبان آغاز می‌شود و تا روز شنبه ۶ آبان در جاده‌های شمالی کشور ادامه دارد.

به گزارش سایت طلا،بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در مسیر‌های شمالی کشور به شرح زیر است:

در جاده کندوان آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز سوم آبان، از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد شد.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۵ آبان ماه، از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

در محور هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۵ آبان ماه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت یکطرفه خواهد بود.

در اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور در خصوص محدودیت تردد وسیله نقلیه سنگین نیز آمده است؛ در جاده کندوان، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است و در جاده هراز هم تردد همه تریلر‌ها از جاده هراز کماکان ممنوع است.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۴ و ۵ آبان از جاده هراز ممنوع است.

گفتنی است؛ اجرای محدودیت‌های ذکر شده منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محور‌ها، هرگونه تغییر در ساعت و با نحوه اجرا محتمل خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد