اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خبر خوب برای متقاضیان مسکن؛ واگذاری ۱ میلیون زمین رایگان به این افراد

وزیر راه گفت:در سفر اخیر به ارمنستان توافقات خوبی داشتیم و قرارداد احداث راه مواصلاتی از مرز ایران تا ایروان توسط بخش خصوصی به ارزش ۲۱۰ میلیون دلار امضا شد.

به گزارش سایت طلا، بذرپاش: تا پایان سال یک میلیون قطعه زمین شهری واگذار می‌شود
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیشرفت قانون جهش تولید مسکن گفت: تا پایان سال ۵۰۰ هزار فقره زمین روستایی به مردم تقدیم میکنیم و ۵۰۰ هزار قطعه زمین در شهرها نیز تقدیم خواهد شد‌.
مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات سفر اخیرش به ارمنستان گفت: در سفر اخیر به ارمنستان توافقات خوبی داشتیم و قرارداد احداث راه مواصلاتی از مرز ایران تا ایروان توسط بخش خصوصی به ارزش 210 میلیون دلار امضا شد.

وی افزود: همچنین ماه آینده نیز خبرهای خوبی خواهیم داشت که بخش خصوصی در سایر کشورهای منطقه قرارداد منعقد کردند. در این سفر توافقاتی برای صفر کردن تعرفه ترانزیتی و تعرفه جاده ای داشتیم و تمایل این بود که از فردای سفر به صفر برسد ولی برخی مقررات داخلی کشور ارمنستان باعث موکول شدن این توافق به دو سه ماه آینده شد.

بذرپاش خاطرنشان کرد: علاوه بر این امروز در هیئت دولت مصوبه وام ارزان برای بهسازی مسکن روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر تصویب شد و میزان وام از 200 میلیون به 350 میلیون تومان افزایش یافت و تعداد این تسهیلات نیز از 200 هزار فقره به 350 هزار فقره افزایش یافت.

وی افزود: هم‌چنین تا پایان سال 500 هزار فقره زمین روستایی به مردم تقدیم میکنیم و 500 هزار قطعه زمین در شهرها تقدیم خواهد شد‌.

وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز به همراه معاون اول رئیس جمهور به کشور قرقیزستان سفر می کنیم تا در نشست مشترک معاونان و نخست وزیران کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای حضور پیدا کنیم. دستور کار اصلی این نشست فعالیت‌های مختلف کشور در حوزه ترانزیتی و آغاز فرآیند کریدوری شرق به غرب و شمال به جنوب میان کشورهای عضو است.

وی ادامه داد: همچنین در نشست سران کشورهای عضو سازمان اکو که در دو هفته آینده در ازبکستان برگزار می شود نیز مسئله کریدور شرق به غرب مورد بررسی قرار می‌گیرد و قرار است سهم هر کشور در احداث این کریدور مشخص شود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد