اونس طلا2302.52
مظنه14,561,000
18 گرم3,361,400
ارزش سکه32,805,933
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)41,000,000
نیم23,600,000
ربع14,700,000

سرمایه گذاران طلا بخوانند؛ قیمت طلا تغییر می کند

سرمایه‌گذاران به شدت جنگ در غرب آسیا را رصد می‌کنند. بازار همچنین در انتظار انتشار شاخص مدیران خرید در اواخر امروز و همچنین رشد تولیدناخالص داخلی در روز پنج‌شنبه و شاخص قیمت PCE در روز جمعه هستند تا روند سیاست پولی فدرال رزرو را ارزیابی کنند.

به گزارش سایت طلا،قیمت طلا در روز جمعه به بالاترین رقم از نیمه ماه مِی ‌رسیده و طی 2 هفته گذشته حدود 9 درصد افزایش قیمت داشته است، زیرا سرمایه‌گذاران به‌دلیل ترس از اینکه جنگ رژیم صهیونیستی و حماس می‌تواند به یک درگیری گسترده‌تر در خاورمیانه تبدیل شود، طلا را که دارایی امن است، انتخاب کردند.

امروز بهای هر اونس طلا در لحظه تنظیم این گزارش با 16 دلار کاهش به 1962 دلار رسید.

بازدهی شاخص ۱۰ ساله خزانه‌داری ایالات‌متحده پس از اینکه برای مدت کوتاهی به بالای ۵ درصد در روز دوشنبه افزایش یافت و تهدیدی برای کاهش رشد اقتصادی در افزایش هزینه‌های استقراض بود، کاهش یافت.

ایلیا اسپیواک، رئیس بخش کلان جهانی در Tastylive اظهار کرد که اهمیت ژئوپلیتیک و طلا با قدرت طلا علیرغم بازده اوراق قرضه قوی‌تر به وضوح مشخص می‌شود.

بازارها همچنین منتظر شاخص مدیران خرید جهانی، ارقام تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم ایالات‌متحده در روز پنجشنبه و شاخص هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده در روز جمعه به منظور ارزیابی تاثیر آن بر مسیر پولی فدرال رزرو هستند.

طبق گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره با ۰.۷ درصد افزایش به ۲۳.۱۵ دلار رسید، پلاتین ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۸۹۵ دلار و ۶۶ سنت رسید و پالادیوم با ۱.۱ درصد افزایش به ۱۱۲۹ دلار و ۷۹ سنت رسید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد