اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تاج: ۲۸ میلیون دلار از AFC طلب داریم

رئیس فدراسیون فوتبال به لزوم ارتقای زیرساختی استان‌های کشور در زمینه فوتبال تأکید کرد و گفت: فدراسیون فوتبال ۲۸ میلیون دلار از AFC طلب دارد که به دلیل تحریم‌های ظالمانه آمریکا یک ریال هم نتوانسته دریافت کند.

به گزارش سایت طلا، مجمع عمومی هیئت فوتبال استان زنجان پیش از ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون فوتبال در محل سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این جلسه ضمن عرض خدا قوت به مسئولان هیئت فوتبال استان اظهار داشت: موضوع فوتبال در دنیا با هیچ ورزش دیگری قابل مقایسه نیست و کاملاً با دیگر ورزش‌ها تفاوت دارد.

وی با بیان اینکه این ورزش جزو پرطرفدارترین ورزش در نزد مردم دنیا باشد و همین موضوع سبب شده رقابت‌های آن از سمت آحاد مختلف مردم دنبال شود، گفت: معتقدیم که اهمیت دادن به این ورزش سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی در هر شهر و روستا می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اهمیت دادن به مقوله مهم فوتبال در کشورمان گفت: خوشبختانه رشته فوتبال مورد توجه بانوان هم قرار گرفته و از سوی دیگر حضور بانوان در ورزشگاه‌ها بدون هیچ مشکل خاصی محقق شد. البته از جهت اینکه رشته فوتبال مورد توجه بانوان قرار گرفته، حمایت از فوتسال بانوان نیز در دستور کار ما قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به زیرساخت‌های ناتمام فوتبال در استان زنجان گفت: پیشانی هیئت فوتبال هر استان ، حضور تیم لیگ برتری آن است و زنجان هم از حضور تیم لیگ برتری محروم مانده است. با تمام این‌ها زنجان نخست باید زیرساخت‌های فوتبالی خود را مورد توجه قرار دهد و سپس شرایط حضور تیم لیگ برتری را پیگیری کند.

تاج گریزی به وضعیت ناراحت کننده ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان که جانمایی آن از سوی کارشناسان غلط توصیف شده است، اشاره کرد و گفت: سال‌های سال از کلنگ‌زنی این پروژه می‌گذرد و برای اتمام آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. این استادیوم یکی از استادیوم‌های خوب در کشور است که باید تکمیل شود. این ورزشگاه یک ظرفیت خوب برای فوتبال زنجان محسوب می‌شود و باید اعتبارات لازم برای تکمیل آن تأمین شود.

وی در پایان گریزی به طلب فدراسیون فوتبال از AFC زد و گفت: 28 میلیون دلار از AFC طلب داریم که متأسفانه به دلیل تحریم‌های ظالمانه آمریکا نتوانسته‌ایم یک ریال از آن را دریافت کنیم.

به گزارش تسنیم، پیش از برگزاری مجمع عمومی هیئت فوتبال استان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با محسن افشارچی استاندار زنجان دیدار کرد. موضوع مهم بحث این جلسه، حضور استان زنجان در لیگ برتر فوتبال است که تاج در این زمینه اذعان کرد که در وهله نخست باید زیرساخت‌های فوتبال استان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

همینطور محسن افشارچی استاندار زنجان هم ابراز امیدواری کرد با تکمیل زیرساخت‌های فوتبالی، امتیاز یک تیم فوتبال را خریداری کنند چرا که مشتاقان زیادی در زنجان برای حضور یک تیم فوتبال لیگ برتری وجود دارد و قطعاً سبب ارتقای نشاط اجتماعی نیز خواهد شد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد