اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

انتقاد قالیباف از فرآیند دشوار ثبت نام انتخابات مجلس

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سامانه ثبت‌نام انتخابات اطلاعاتی را دریافت می‌کند که اضافه بر موارد لازم است. بعضی از اطلاعات را بعد از این که نمایندگان منتخب شده‌اند باید در اختیار بگذارند و قانون هم آن را مشخص کرده است .

به گزارش سایت طلا،محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه امروز (دوشنبه، اول آبان) پیرامون ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ضمن خداقوت و تشکر از عزیزانمان در وزارت کشور، وزیر کشور و اعضای ستاد انتخابات که کار ثبت نام داوطلبان مجلس برای دوره دوازدهم را انجام می دهند، دو نکته را بیان کنم.

وی افزود: اولین نکته آن است که اطلاعاتی را در آن فرمت‌ها از نامزدهای انتخاباتی دریافت می‌کنند اطلاعاتی باشد که قطعاً در قانون و مورد نیاز است. بله اضافه بر آن این اطلاعات را دارند از داوطلبان اخذ می‌کند. ممکن است بعضی از اطلاعات را بعد از اینکه نمایندگان منتخب شده‌اند باید در اختیار بگذارند و قانون هم آن را مشخص کرده است به آن توجه شود تا فرایند قانون دقیقاً رعایت شود و پیش برود.

قالیباف ادامه داد: نکته دوم آن است که ثبت نام در سامانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس زمانی زیادی می‌برد تا داوطلب بتواند در آن ثبت نام کند. از ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر است و بعد از آن سامانه دیگر پاسخگو نیست با توجه به زمان کم این توجه را مسئولان وزارت کشور داشته باشند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد