اونس طلا2328.4
مظنه14,336,000
18 گرم3,309,400
ارزش سکه32,299,008
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)39,900,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

بلینکن: احتمال تشدید تنش در خاورمیانه وجود دارد

وزیر خارجه آمریکا بدون اشاره به نقش مخرب واشنگتن در پمپاژ سلاح به رژیم صهیونیستی به منظور حمله به غیرنظامیان و زیرساخت‌های غزه، مدعی شد «به دلیل اقدمات حامیان ایران» احتمال تشدید نزاع در منطقه غرب آسیا وجود دارد.

به گزارش سایت طلا،«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا امروز (یکشنبه) و در شانزدهمین روز جنگ میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرد اسرای بیشتری از غزه خارج شوند.

گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس اخیرا اعلام کرد به دلایل انسان‌دوستانه ۲ آمریکایی را آزاد کرده و قصد داشته ۲ اسیر اسرائیلی را نیز آزاد کند اما رژیم صهیونیستی حاضر به تحویل گرفتن آن‌ها نشده است.

دیپلمات ارشد آمریکا درباره آزادی اسرا از غزه به شبکه ان‌بی‌سی گفت: «ما امیدواریم که گروگان‌های بیشتری در نوار غزه آزاد شوند. ما از قطر برای ایفای نقش بسیار مهم در آزادی ۲ آمریکایی قدردان هستیم».

وزیر خارجه آمریکا همچنین عنوان داشت: «ما توصیه‌هایی را به اسرائیل درمورد بهترین‌ راه‌های آزادی گروگان‌ها ارائه می‌دهیم».

صهیونیست‌ها می‌گویند حداقل ۲۰۰ اسیر در نزد نیروهای مقاومت در نوار غزه دارند.

بلینکن که کشورش از حمایت همه‌جانبه از رژیم صهیونیستی برای کشتار مردم فلسطین دریغ نکرده است، مدعی شد: «ما نسبت به امکان شیوع بیماری‌ها در نوار غزه به دلیل استفاده از آب‌های آلوده نگران هستیم».

وزیر خارجه آمریکا همچنین با اشاره به تنش‌ها در جبهه شمالی میان حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی مدعی شد: «احتمال تشدید نزاع در خاورمیانه به دلیل اقدمات حامیان ایران وجود دارد».

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد