اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نحوه فعالسازی بسته تخفیفی اینترنت ایرانسل به مناسبت 17 سالگی

بسته اینترنت ایرانسل به مناسبت 17 سالگی این اپراتور در دسترس مشترکین قرار دارد که در ادامه با شرایط و نحوه فعال‌سازی آشنا می‌شویم.

بسته اینترنت ایرانسل به مناسبت 17 سالگی این اپراتور در دسترس مشترکین قرار دارد که در ادامه با شرایط و نحوه فعال‌سازی آشنا می‌شویم.

29 مهرماه 1402، هفده سال از راه‌اندازی ایرانسل می‌گذرد. با پشت‌سرگذاشتن سال‌های اولیه بهره‌مندی از خدمات شبکه تلفن همراه در سال‌های پایانی دهه 70 و ابتدای دهه 80 و عدم تعادل عرضه و تقاضا و کمبودهایی در زیرساخت‌های لازم، 29 مهر 1385، اپراتور ایرانسل متولد شد. ورود این شرکت به بازار تلفن همراه ایران چند هدف مهم ازجمله توسعه زیرساخت‌های خدمات ارتباطی، کاهش هزینه سیم‌کارت به چند هزار تومان، تبدیل‌شدن سیم‌کارت و ارتباطات همراه به امکانی در دسترس همگان و... را دنبال می‌کرد.

امروز و 17 سال پس از ورود ایرانسل به بازار، پس از طی رشد اولیه در کنار مشترکان، ورود و عرضه آخرین نسل‌های تلفن همراه در کشور، همگام‌شدن با تکنولوژی‌های ارتباطی به‌روز جهان در کوتاه‌ترین فاصله زمانی، توسعه زیرساخت‌های اقتصاد دیجیتال، ایجاد تحول دیجیتال در صنایع و کسب‌وکارها و از همه مهم‌تر، رقم‌زدن تجربه‌های زندگی دیجیتال برای مردم کشورمان، ایرانسل را به اولین و بزرگ‌ترین اپراتور دیجیتال ایران و اولین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران تبدیل کرده است.

بسته اینترنت 17 سالگی ایرانسل
به مناسبت هفدهمین سالروز راه‌اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل، این اپراتور برای قدردانی از مشترکین خود، بسته ترکیبی دو گیگابایت اینترنت و دو ساعت مکالمه ایرانسلی را تدارک دیده است. این بسته تخفیفی 8 هزار تومان قیمت، تا سوم آبان‌مان سال 1402 اعتبار دارد و به دفعات قابل خریداری است.

برای خرید بسته اینترنت 17 سالگی ایرانسل کافی است با خط خود کد دستوری #5* را شماره‌گیری کنید. سپس بایستی از منوی نمایش‌داده‌شده خرید این بسته را انتخاب کنید. سپس عدد یک را برای تأیید ارسال کنید. درنهایت از شما پرسیده می‌شود قصد دارید این بسته را برای خود فعال کنید یا به دیگری هدیه دهید؟

اگر می‌خواهید این بسته تخفیفی را برای خودتان فعال کنید، عدد یک و اگر می‌خواهید برای دیگری بفرستید، عدد سه را بزنید. در صورت انتخاب عدد سه نوبت به واردکردن شماره تلفنی می‌رسد که قرار است این بسته را به او هدیه دهید.

همچنین می‌توانید به سوپراپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کنید و از بخش خرید بسته، به منوی «پیشنهادها» بروید. سپس بسته تخفیفی «2 گیگ و 2 ساعت مکالمه درون شبکه» را از فهرست نمایش‌داده‌شده پیدا و آن را انتخاب کنید. در صفحه جدید با کلیک روی «تأیید و ادامه»، می‌توان بسته را خریداری کرد.

گفتنی است تا سوم آبان 1402، تمام محصولات پلتفرم جامع آموزش آنلاین دانا با تخفیف 30 درصد قابل استفاده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد