اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سامانه بارشی جدید در راه ایران؛ پیش بینی وضعیت هوا تا پایان هفته

سازمان هواشناسی با اشاره به بارش‌های پراکنده طی امروز و فردا در برخی استان‌ها از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز سه‌شنبه و گسترش فعالیت آن خبر داد.

به گزارش سایت طلا، سازمان هواشناسی با اشاره به بارش‌های پراکنده طی امروز و فردا در برخی استان‌ها از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز سه‌شنبه و گسترش فعالیت آن خبر داد.

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در مناطقی از سیستان و بلوچستان، شرق کرمان و هرمزگان افزایش ابر گاهی رعدوبرق و وزش باد روی می‌دهد و در دامنه‌های البرز واقع در مازندران ابرناکی، وزش باد و رگبار پراکنده پیش‌بینی شده است.

دوشنبه در هرمزگان، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان وزش باد و بارش پراکنده روی می‌دهد. روز سه‌شنبه به‌تدریج با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در شمال خوزستان و استان‌های ایلام لرستان،‌ کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم، البرز و تهران رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

روز چهارشنبه گستره فعالیت سامانه بارشی برای دامنه‌های زاگرس واقع در جنوب غرب و استان‌های لرستان، مرکزی، قم، مناطقی از مرکز و شرق کشور است.

با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر در مناطقی از شمال غرب، سواحل شمالی، خراسان شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران ابرناکی و بارش پراکنده همراه با وزش باد و کاهش موقتی دما روی می‌دهد. روز پنجشنبه بارندگی در نیمه غربی کاسته شده و سامانه بارشی در مناطق شرقی و جنوب شرق کشور باعث بارش باران گاهی وزش با و رعدوبرق می‌شود.

امروز و فردا خلیج‌فارس و چهارشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد