اونس طلا2302.52
مظنه14,556,000
18 گرم3,360,200
ارزش سکه32,794,668
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)40,900,000
نیم23,600,000
ربع14,700,000
گزارش آگهی

چطور معتبر بودن اخبار بیت کوین را باید بررسی کرد؟

زمانی که صحبت از یک سرمایه‌گذاری ارزشمند با سوددهی و بازده بالا به میان می‌آید، سرمایه‌گذاری در بازار کریپتوکارنسی همواره یکی از گزینه‌های روی میز است.

زمانی که صحبت از یک سرمایه‌گذاری ارزشمند با سوددهی و بازده بالا به میان می‌آید، سرمایه‌گذاری در بازار کریپتوکارنسی همواره یکی از گزینه‌های روی میز است. پتانسیل بالای این حوزه برای رشد و چندین برابر شدن سرمایه اولیه سبب شده‌است تا افراد زیادی به آن علاقه‌مند شوند. بااین‌حال بدیهی است که موفقیت همه افراد حتمی نیست و آن‌هایی پیشرفت مطلوبی خواهند داشت که اخبار حوزه رمزارز، ازجمله اخبار بیت کوین را به‌طور مداوم بررسی کرده و همسو با آن‌ها حرکت کنند. سوال اینجاست که در بررسی اخبار، چگونه باید از معتبر بودن آن‌ها مطمئن شد؟ در ادامه مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت.

اهمیت بررسی اخبار بیت کوین معتبر در دنیای رمزارزها

بازارهای معاملاتی همواره پر از فراز و فرودهایی هستند که محدود به برهه زمانی مشخصی هم نبوده و دائماً رخ می‌دهند. از سوی دیگر معامله‌گران برای آن‌که بتوانند بهترین عملکرد را در بازار داشته باشند، باید جزبه‌جز بازار را تحلیل کنند. تحلیل کردن را شاید بتوان تنها راه موفقیت در معاملات دانست، چراکه آگاهی لازم نسبت‌به شرایط فعلی بازار و همچنین اتفاقات محتمل در آینده را به شما می‌بخشد. تحلیل کردن را می‌توان در دو بخش تکنیکال و فاندامنتال بررسی کرد و هریک از آن‌ها به نحوی در آنالیز آینده یک رمزارز مؤثرند.

تحلیل تکنیکال با نمودارها و اعداد و ارقام پیش می‌رود، اما تحلیل فاندامنتال بدون استفاده از داده‌های آماری و تاریخچه قیمت، مواردی مثل اتفاقات منطقه‌ای، اخبار، تغییرات سیاسی و اقتصادی و… را بررسی می‌کند تا از تأثیر آن‌ها بر قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال مطلع شود.‌ بنابراین تحلیل بیت کوین و اخبار بیت کوین می‌توانند شما را نسبت‌به وضعیت کلی بازار رمزارز آگاه کرده و حتی به پیش‌بینی قیمت نیز کمک کنند. نکته مهم این است که قیمت بیت کوین به‌سبب آن‌که این ارز بر بازار سلطه دارد، می‌تواند قیمت سایر ارزها را نیز کنترل کند. به همین خاطر حتی اگر معاملات بیت کوین را در برنامه خود ندارید، باید اخبار بیت کوین را پیگیری کنید.

پیگیری اخبار را از سایت‌های معتبر انجام دهید

اخبار غلط می‌توانند شما را از مسیر درست منحرف کرده و منجر به پیش‌بینی‌های غلط شوند. نکته مهم این است که گاهی شایعات گسترده که در سطح جهانی پخش می‌شوند هم می‌توانند قیمت‌ها را جابه‌جا کنند، اما اگر اخبار غلط تنها به عده محدودی ازجمله شما رسیده باشد چه خواهد شد؟ درحالی‌که بقیه افراد با تصمیمات درست در جهت کسب سود حرکت می‌کنند، شما ممکن است متحمل ضرر شوید. با توجه به این توضیحات، لازم است که اخبار را از منابع موثق پیگیری کنید تا از صحت آن‌ها اطمینان داشته باشید.

معتبرترین سایت‌های ایرانی و خارجی اخبار رمزارز

فرقی نمی‌کند اخبار بیت کوین را از وب‌سایت‌های خارجی پیگیری می‌کنید یا از وب‌سایت‌های داخلی؛ بسیار مهم است که اخبار به‌روز و معتبر باشند. شما می‌توانید با بررسی پیشینه سایت، به این موارد پی ببرید. بااین‌حال اغلب وب‌سایت‌های خارجی در ارائه اخبار جدید و معتبر بهتر عمل می‌کنند. در ادامه چند مورد از بهترین وب‌سایت‌ها برای پیگیری اخبار بیت کوین را نام برده‌ایم.

Cointelegraf

کوین تلگراف یکی از معتبرترین منابع خبری برای پیگیری اخبار بیت کوین است که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۳ شروع کرده و هر روز اطلاعات معتبری را منتشر می‌کند. این وب‌سایت اخبار مختلف در حوزه‌های بیت کوین، آلت کوین‌ها، وب ۳، دیفای، NFT و… را پوشش می‌دهد. همچنین کوین تلگراف بخش‌هایی برای تجزیه و تحلیل بازار، مقالاتی برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای، نکات و ویدئوهای آموزشی در حوزه NFT و مواردی از این دست دارد که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

CoinDesk

از دیگر وب‌سایت‌هایی که معتبرترین اخبار بیت کوین را می‌توانید از آن پیگیری کنید، CoinDesk است. این وب‌سایت نیز از سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را آغاز کرده و با فعالیت مداوم، حالا به غول این عرصه تبدیل شده‌است. شما می‌توانید اخبار بیت کوین را از طریق CoinDesk پیگیری کنید و حتی اطلاعات و راهنمایی‌هایی درباره نحوه صحیح معاملات هم دریافت کنید. موفق‌ترین کارشناسان در این سایت نکات طلایی برای خرید بیت كوین یا سایر ارزهای دیجیتال را ارائه می‌کنند.

Utoday

این وب‌سایت در سال ۲۰۱۷ در دبی راه‌اندازی شده و تاکنون یکی از موفق‌ترین‌ها در ارائه اخبار معتبر حوزه کریپتو بوده‌است. در وب‌سایت Utoday علاوه‌بر اخبار بیت کوین و سایر رمزارزها می‌توانید از آموزش‌های مربوطه نیز بهره‌مند شده و جدیدترین تکنولوژی‌های این حوزه را نیز بشناسید. تحلیل بیت کوین و ارزهای دیگر نیز در این سایت انجام می‌شود.

Decrypt

صفر تا صد اخبار بیت کوین و… را می‌توانید از وب‌سایت Decrypt پیگیری کنید. هر آنچه که برای معامله در بازار کریپتو به آن نیاز داشته باشید، در این سایت به شما آموزش داده می‌شود و با توجه به انتشار اخبار موثق، یکی از بهترین منابع خبری نیز به‌شمار می‌آید.

Bitcoin.com

اگر به‌دنبال پیگیری اختصاصی اخبار بیت کوین هستید و می‌خواهید خرید بیت کوین را در برنامه‌های خود قرار دهید، وب‌سایت Bitcoin.com یکی از بهترین پیشنهادها برای شماست. این پلتفرم به‌صورت اختصاصی موضوعات مرتبط با بیت کوین را تحلیل می‌کند؛ اما می‌توانید اخبار سایر ارزها را نیز از طریق آن پیگیری کنید. همچنین یک بستر اختصاصی برای معاملات نیز ارائه می‌کند.

Bitcoin magazine

مجله بیت کوین یکی از قدیمی‌ترین وب‌سایت‌های حوزه کریپتو به‌شمار می‌رود که از سال ۲۰۱۲ فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده و اطلاعاتی را درباره این رمزارز محبوب منتشر می‌کند. شما می‌توانید زیر و بم وضعیت بیت کوین را از محله اختصاصی آن پیگیری کنید و نیازی به هیچ منبع دیگری نداشته باشید.

کلام آخر

افزون بر چند وب‌سایتی که در این مقاله معرفی کردیم، وب‌سایت‌های معتبر دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید اخبار را از طریق آن‌ها پیگیری کنید. حتی بسیاری از وب‌سایت‌های ایرانی هم به بهترین نحو عمل کرده و پوشش کاملی را ارائه می‌کنند. تأکید می‌کنیم که برای تحلیل بیت کوین و سایر ارزها حتماً تمام جوانب را در نظر بگیرید و به اخبار موثق اعتماد كنید. به این ترتیب امکان موفقیت شما بیش از پیش خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد