اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: حزب‌الله ۱۰ برابر از حماس قدرتمندتر است

درپی تداوم تنش در مرز لبنان و فلسطین اشغالی و نگرانی‌های مقامات تل‌آویو نسبت به ورود جدی مقاومت اسلامی لبنان به نبرد، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی به قدرت بالای حزب الله لبنان اذعان کرد.

به گزارش سایت طلا، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی در این باره گفت که ارتش این رژیم در جبهه شمالی (مرز لبنان و فلسطین اشغالی) آماده نبرد است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وی در جریان یک نشست امنیتی با مقامات امنیتی بلند پایه رژیم صهیونیستی اذعان کرد: حزب‌الله لبنان ۱۰ برابر قدرتمنتر و قویتر از جنبش حماس است.

وی از مقامات ارشد دولتی خواست تا برای تکمیل انتقال ذخایر و تجهیزات نظامی به ارتش در جبهه شمالی اقدام کنند.

همزمان با عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی نیز طی روزهای اخیر شاهد تبادل آتش میان ارتش رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان بوده است.

رسانه‌های عبری در این باره گزارش داده‌اند که از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان چند افسر و نظامی صهیونیست کشته شدند و نیروهای اشغالگر مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شدند.

تعدادی از شهرک نشینان نیز به صورت خودخواسته شهرک‌ها را ترک کردند و بیشتر شهرک‌های شمال در حال حاضر خالی شده و فقط سربازان دشمن در آنجا مستقر هستند.

انتهای پیام

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد