اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فخر موحدی: صنف طلا وجواهر، به هیچ وجه فرار مالیاتی نداشته است

سایت طلا: رئیس صندوق توسعه صادرات طلا و جواهر ضمن اعلام عدم فرار مالیاتی صنف طلا و جواهر، از همه اعضائ این صنف خواست با تعقل و گفتگو مشکل پیش آمده را حل کنند.

علی فخر موحدی، مدیرعامل صندوق توسعه صادرات طلا و جواهر در گفتگو با سایت طلا گفت: با بستن مغازه ها و اعتصاب، چیزی حل نمیشود و هیچ وقت با قوای قهریه نمی توان مشکلات را حل کرد و باید صنف طلا و جواهر با آرامش و گفتگو، مشکل مالیاتی را رفع کنند.

وی ضمن استفاده از فضای صحبت و زبان منطق برای حل مشکل اخیر صنف طلا وجواهر بیان کرد: موقع بسته بودن واحدهای صنفی دسترسی به هم کم میشود و در این فضا نمیتوان باهم مشورت کرد و در این موقع بازار شایعات داغ شده و نمیتوان از خود دفاع کرد.

فخر موحدی تاکید کرد: ما خود نباید با رفتار خود زمینه سواستفاده عده ای ضد انقلاب را فراهم کنیم و یا با عملکرد خود طوری القاء کنیم که در مقابل انقلاب قرار گرفته ایم.

رئیس صندوق توسعه صادرات طلا و جواهر درباره وقایع اخیر بازار طلا گفت: اتفاقی که در بازار طلا رخ داده بحثی کاملا تخصصی و صنفی است ولی با دامن زدن مطبوعات، تبدیل به بحث خارج از صنف شده است، در اصل مباحث پیش آمده بر اثر یک اشتباه محاسباتی بین سازمان مالیاتی و صنف طلا و جواهر است.

این فعال بازار طلا و جواهر ضمن انتقاد از سیاه نمایی برخی رسانه ها اظهار داشت، اصحاب رسانه به جای این که آتش بیار معرکه باشند، مسائل کارشناسی درباره این قانون را مطرح کنند و برای جذب مخاطب، کار را به کارشناس محول کنند.

وی مسئله مالیات بر ارزش افزوده را این قدر پر رنگ ندانست و اعلام کرد: صنف طلا وجواهر جزء صنوف خوشنام است و باید به طلا فروشان اطلاعات کافی درباره مالیات بر ارزش افزوده داده شود و درباره آن ابهام زدایی گردد.

فخر موحدی سوءتفاهم بین صنف طلا وجواهر و سازمان مالیاتی را قابل حل دانست و گفت: براساس مذاکرات انجام شده بین نمایندگان مجلس، سازمان مالیاتی و فعالان صنف و رفع ابهامات به امید خدا کار به جایی برسد که مشکل اخیر صنف طلا وجواهر بر طرف شود.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد