اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سکه در معاملات امروز تغییر کانال می دهد؟

قیمت سکه امامی در حال حاضر مرز مقاومتی ۲۸میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد و از سوی دیگر جناح کاهشی بازار برای عقب نشینی سکه تا ابتدای کانال ۲۸میلیون تومان در تلاش است. البته معامله‌گران می‌گویند فعالان بازار نمی‌گذارند قیمت سکه کانال ۲۸ میلیون تومان را از دست دهد.

به گزارش سایت طلا،بازار جهانی طلا روز شنبه شاهد رشد شارپی قیمت اونس طلا بود. فلز گران‌بهای جهانی در روز مذکور تا سطح مقاومتی ۱۹۳۳ دلار بالا رفت؛ اما یکشنبه شب تا ۱۹۲۲ دلار پایین آمد و در بازار روز دوشنبه تا سطح ۱۹۰۸ دلار عقب‌نشینی کرد. ظهر دوشنبه قیمت اونس طلا در حدود ۱۹۱۲ دلار بود که نسبت به دو روز قبل ۲۱ دلار کاهش را نشان ما دهد .دوشنبه شب هم قیمت طلای جهانی به ۱۹۱۵ دلار رسید و فاصله قیمتی آن در مقایسه با روز شنبه به منفی ۱۴ دلار رسید.

از نگاه فنی‌ها برای طلای جهانی مرز حمایتی ۱۹۰۳ دلار از اهمیت بسزایی برخوردار است. به عقیده این دسته اگر طلا پایین‌تر از این مرز قرار بگیرد احتمال عقب‌نشینی تا پله‌های انتهایی کانال ۱۸۰۰ دلار وجود دارد.

فارغ از بازار طلا، قیمت سکه روز گذشته در سراشیبی افتاد و تا ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان پایین آمد این در حالی است که روز یکشنبه قیمت هر قطعه سکه امامی در حدود ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شده بود.

روز گذشته در بازار شایعه شده بود که یک عامل که باعث شده قیمت طلا و سکه پایین بیاید به خودروهای وارداتی مربوط می‌شود. آن‌ها می‌گفتند فروشنده طلا در بازار زیاد شده تا برای خودروها ثبت نام کنند. اما طبق اطلاعات اکوایران از بازار طلا و سکه، فروشنده زیاد در بازار نبوده و مثل روزهای دیگر است. هم اینکه معامله‌گران می‌گویند ثبت‌نام خودروهای وارداتی از قبل انجام شده و جدید نیست.

معامله‌گران مدعی بودند هر برگ اسکناس آمریکایی صبح دیروز با ۵۰ هزار و ۴۵۰ تومان به فروش رسید و در نهایت دلار تا پله دوم کانال یاد شده پایین آمد.

تکنیکال‌کارها می‌گویند در حال حاضر اگر دلار ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان را از دست دهد مزر حمایتی بعد محدوده ۴۹ هزار و ۸۰۰ خواهد بود.

به عقیده فعالان بازار سکه، در صورتی که نرخ دلار کاهشی شود فشار فروش سکه امامی بیشتر خواهد شد.

فلز گران بهای داخلی در حال حاضر مرز مقاومتی ۲۸میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد و از سوی دیگر جناح کاهشی بازار برای عقب نشینی سکه تا ابتدای کانال ۲۸میلیون تومان در تلاش است. البته معامله‌گران می‌گویند فعالان بازار نمی‌گذارند قیمت سکه کانال ۲۸ میلیون تومان را از دست دهد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد