اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

انتقاد اتحادیه طلا وجواهر، از جوسازی رسانه ها علیه صنف طلا وجواهر

سایت طلا: نائب رئیس اتحادیه طلا وجواهر از موضع گیری های برخی از رسانه ها برعلیه صنف طلا وجواهر انتقاد کرد و آن را ناشی از عدم آگاهی در رابطه با این صنف دانست.

مهدی طاهر حکاک، نائب رئیس اتحادیه طلا وجواهر تهران در گفتگو با سایت طلا، ضمن انتقاد از جوسازی رسانه ای علیه صنف طلا وجواهر گفت: اعتراضات طلافروشان نسبت به مالیات بر ارزش افزوده یک اعتراض صنفی است که در تمام جهان حتی در اروپا رخ می دهد و قابل است، و نباید آن را به مثابه مخالفت با نظام توصیه کرد.
وی افزود: برخی رسانه ها گویا دشمنی با این صنف دارند و با چاپ مطالب کذب و شیطنت، سعی در خدشه دار کردن و بدنام کردن این صنف دارند، در حالیکه، صنف طلا و جواهر همیشه پشتیبان نظام و مردم بوده است و بیشترین خدمت را به انقلاب کرده است.
نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر، افراطی گری ها را سمی مهلک برای کشور دانست و افزود: در فضای آرام و سالم می توان تمام مشکلات و نابسامانی ها را حل کرد و نباید به بهانه انتقادات نسبت به این قانون با آبروی صنف بازی کرد.
طاهر حکاک، مشکل پیش آمده در رابطه با مالیات بر ارزش در بازار طلا را قابل حل دانست و خاطرنشان کرد: با تفاهم و گفتگو تمامی مسائل قابل حل است و مذاکرات برای مسئله مالیاتی صنف طلا و جواهر ادامه دارد و انشاالله به فضل خدا این مشکل حل خواهد شد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد