اونس طلا2337.71
مظنه14,931,000
18 گرم3,446,800
ارزش سکه33,639,543
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,101,000
نیم24,201,000
ربع14,501,000

مشکل داغ شدن آیفون ۱۵ همچنان ادامه دارد!

با وجود انتشار به‌روزرسانی iOS ۱۷.۰.۳ از سوی اپل، بعضی از کاربران همچنان مشکل داغی بیش از حد گوشی آیفون ۱۵ پرو را گزارش کرده‌اند.

به گزارش سایت طلا، مسئله داغی در لاین آیفون ۱۵ پرو، فقط مشکل سخت افزاری نیست و شامل یک باگ نرم افزار iOS ۱۷ هم می‌شود. اپل مشکل داغی بیش از حد این گوشی را تائید کرده و به‌روزرسانی iOS ۱۷.۰.۳ را برای حل آن، منتشر کرده است اما گزارش‌های مربوط به داغی این گوشی، همچنان از سوی دارندگان آیفون ۱۵ پرو، ادامه دارد.

یک کاربر پس از انتشار به‌روزرسانی اپل، گزارش کرده است که آیفون ۱۵ پرو مکس در لبه‌های گوشی نزدیک دکمه‌های جانبی و اطراف لنز، دچار داغی می‌شود، به خصوص هنگامی که مکالمات طولانی انجام می‌شود یا عکس‌های متعددی گرفته می‌شود. یک کاربر دیگر آیفون ۱۵ پرو مکس هم اظهار کرد: گوش کردن به موزیک با ایرپاد، باعث می‌شود گوشی او به شدت داغ شود.

پایگاه خبری شبکه فاکس با توجه به تعدد این شکایات، در گزارشی، به بررسی این موضوع پرداخت.

چگونه گوشی‌های iOS به طور معمول از خود در برابر گرم شدن بیش از حد محافظت می‌کنند؟

طبق اعلام واحد پشتیبانی اپل، گوشی‌های iOS دارای محافظ‌های داخلی هستند تا از داغ شدن بیش از حد آن‌ها جلوگیری کند. محافظ‌های مذکور می‌توانند زمانی که دمای داخل گوشی از محدوده فعالیت معمولی فراتر برود، احساس کنند. سپس، با کاهش یا توقف برخی از ویژگی‌ها یا فعالیت‌ها مانند شارژ، روشنایی صفحه نمایش، رادیوهای سلولاری، فلاش دوربین و عملکرد، سعی می‌کند دمای گوشی را تنظیم کند. همچنین هشدار دما، روی صفحه نمایش داده می‌شود و اگر از ویژگی‌های ناوبری استفاده می‌کنید، صفحه نمایش را خاموش می‌کند. هنگامی که دما در محدوده ایمن کاهش پیدا کند، عملکرد عادی خود را از سر می‌گیرد.

برخی از بهبود پس از به‌روزرسانی iOS گزارش می‌دهند

برخی از دارندگان تایید کرده اند که گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو آنها، پس از به‌روزرسانی خنک‌تر کار می کنند. برخی دیگر هنوز داغ شدن بیش از حد را هنگام استفاده از دوربین، بازی کردن، نگه داشتن گوشی در جیب یا برقراری تماس تلفنی گزارش می‌دهند. بعید نیست به زودی شاهد به‌روزرسانی دیگری از سوی اپل باشیم.

چگونه از داغ شدن بیش از حد گوشی خود جلوگیری کنیم؟

در حالی که اپل در تلاش است تا به سهم خود برای حل مشکل گرمای بیش از حد آیفون ۱۵ پرو انجام دهد، کارهایی وجود دارد که می‌توانید برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد آیفون خود انجام دهید.

اپلیکیشن‌های خود را ببندید: اگر تعداد زیادی اپلیکیشن باز دارید، با کشیدن انگشت از پایین صفحه به سمت بالا و مکث در وسط صفحه، آنها را به طور کامل ببندید. برای یافتن اپلیکیشنی که می‌خواهید ببندید، انگشت خود را به راست یا چپ بکشید. سپس روی پیش‌نمایش اپلیکیشن انگشت را به سمت بالا بکشید تا اپلیکیشن بسته شود. این کار به کاهش حجم فعالیت روی گوشی شما کمک می‌کند.

خاموش کردن ویژگی‌های غیرضروری: ویژگی‌هایی مانند رفرش شدن اپلیکیشن در پس‌زمینه و سرویس‌های مکان را در صورت عدم استفاده، غیرفعال کنید.

اتصال خود را بررسی کنید: اگر از اینترنت گوشی استفاده می‌کنید، سعی کنید به شبکه وای فای قوی‌تری متصل شوید. اگر فکر می‌کنید در خانه اتصال ضعیفی دارید، می‌توانید مودم یا روتر خود را بررسی کنید یا با شرکت خدمات اینترنتی خود تماس بگیرید.

گوشی خود را شارژ کنید: قبل از استفاده از یک اپلیکیشن سنگین، گوشی خود را به شارژ بزنید و تا زمانی که به طور کامل شارژ نشده است از آن استفاده نکنید. همچنین از شارژ گوشی در زیر نور مستقیم خورشید خودداری کنید و آیفون خود را بیش از حد شارژ نکنید. برای جلوگیری از گرمای بیش از حد، زمان شارژ را محدود کنید.

نرم افزار گوشی خود را به‌روز کنید: برای اطمینان از عملکرد بهینه، آیفون خود را به جدیدترین نسخه iOS ارتقا دهید.

مدل‌های آیفون ۱۵ پرو در میان پیشرفته‌ترین گوشی‌های موجود در بازار قرار دارند که دارای ویژگی‌هایی مانند صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی پرو موشن، سیستم دوربین سه گانه با زوم اپتیکال سه برابری و درگاه شارژ مگاسیف هستند. همچنین طراحی براق با بدنه تیتانیومی دارند که در مقایسه با آلومینیوم یا فولاد ضد زنگ، دوام و مقاومت بیشتری در برابر خراش دارد. با این حال، هیچ دستگاهی بی‌عیب و نقص نیست.

مسئله داغی بیش از حد، یکی از این موارد است اما احتمالا اپل روی راه‌کاری برای این مسئله کار می‌کند و به زودی، به‌روزرسانی نرم افزاری برای دارندگان آیفون ۱۵ پرو منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد