اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تجهیز ارتش صهیونیستی به بمب‌های قدرتمند GBU توسط سنتکام

یک منبع آگاه گفت: ارتش آمریکا به فرماندهی سنتکام دستور داده نسبت به انتقال بمب‌های GBU از انبار پایگاه‌هایش مستقر در کشورهای منطقه برای تجهیز ارتش صهیونیستی علیه مردم فلسطین اقدام کند.

به گزارش سایت طلا،یک منبع آگاه با اشاره به حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی درخصوص اتفاقات اخیر، گفت:‌ بنابر اعلام منابع آگاه اطلاعاتی منطقه، ارتش آمریکا به فرماندهی سنتکام دستور داده، نسبت به انتقال بمب‌های GBU از انبار پایگاه‌هایش مستقر در کشورهای منطقه، برای تجهیز ارتش صهیونیستی علیه مردم فلسطین اقدام کند.

این منبع آگاه در ادامه توضیحات خود به فارس گفت: بر این اساس، سنتکام در وهله اول نسبت به انتقال این بمب‌های خطرناک از مبدا پایگاه مستقر در امارات متحده عربی اقدام و سپس در مرحله بعد از انبارهایش در پایگاه‌های دیگر کشورهای منطقه استفاده خواهد کرد.

این منبع آگاه در پایان افزود: از آنجایی که بمب های GBU از انواع بمب های نفوذ کننده به استحکامات بوده و باعث نسل کشی مردم فلسطین خواهد شد، انتظار می رود دولت‌های کشورهای میزبان پایگاه های آمریکایی از جمله امارات از انتقال این تجهیزات کشتار جمعی جلوگیری و به تعهدات انسانی خود در قبال مردم بی‌دفاع فلسطین عمل کنند.

پایان پیام/

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد