اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی قیمت دلار در معاملات امروز/دلار گران می شود؟

گروهی از معامله‌گران با اشاره به تاریخ 26 مهر که اتحادیه اروپا در خصوص برخی تحریم‌های ایران تصمیم‌گیری می‌کند تصور می‌کنند همچنان بازار در موج صعود قرار دارد.

به گزارش سایت طلا،قیمت دلار از ابتدای هفته گذشته وارد دامنه 50 هزار تومان شد و در این دامنه سه کانال بالا رفت. از میانه‌های هفته گذشته قیمت دلار از 53 هزار و 600 تومان شروع به کاهش کرد و به کانال 51 هزار تومان رسید. البته در کاهش، قیمت دلار حتی تا 50 هزار و 700 تومان هم رسید اما دلار در این کانال دوامی نداشت و به کانال بالاتر برگشت. طی هفته گذشته خبر درگیری شدید حماس و اسرائیل و زلزله هرات در بازار اثرگذار بودند. بازار ارز هرات تمام هفته گذشته را به خاطر زلزله تعطیل بود.

در انتهای هفته گذشته واشنگتن پست و نیویورک تایمز مدعی شدند با توافق آمریکا و قطر، درخواست موردی ایران برای استفاده از ۶ میلیارد دلار خود تا اطلاع ثانوی رد خواهد شد. با وجود اینکه منابع داخلی نیز این اخبار را تکذیب کردند همچنان بازار نیم نگاهی به این خبر دارد.

با این اخبار قیمت دلار در کف کانال 51 هزار تومان حمایت شد. رشد قیمت سکه در پشت خط به واسطه جهش یکباره اونس ادامه‌دار بود. قیمت اونس طلای جهانی در روز جمعه با افزایش بیش از 50 دلاری وارد کانال 1900 دلاری شد و قیمت سکه فردایی با این اتفاق وارد کانال 30 میلیون تومان شد.

معامله‌گران باتوجه به سکوت یک هفته‌ای در قیمت معاملات دلار هرات و بازگشایی آن در روز شنبه معتقدند قیمت دلار امروز در ابتدای معاملات هیجانی خواهد بود. این دسته می‌گویند طی هفته گذشته بازار ارز هرات تعطیل بوده و با توجه به تسویه‌های زیاد امکان هیجان در ابتدای معاملات وجود دارد.

گروهی از معامله‌گران معتقدند قیمت دلار در این هفته بر مدار صعود خواهد بود. این دسته با اشاره به تاریخ 26 مهر که اتحادیه اروپا در خصوص برخی تحریم‌های ایران تصمیم‌گیری می‌کند تصور می‌کنند همچنان بازار در موج صعود خواهد بود. آن‌ها می‌گویند با این موج افزایش امکان دارد سقف قبلی زده شود.

اگر قیمت دلار امروز حمایت 50 هزار و 800 تومان را از دست بدهد می‌تواند با کاهش بیشتر به کف 50 هزار تومان حرکت کند. اما در صورت حفظ قیمت دلار بالای 51 هزار 300 تومان، بازار می‌تواند برای شکستن مقاومت 51 هزار و 800 تومان تلاش کند.

عده‌ای از معامله‌گران با اشاره به جهش قیمت اونس طلای جهانی معتقدند در بازار ارز و سکه امروز امکان ناهماهنگی وجود دارد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد