اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اظهارات تند وزیر خارجه آلمان علیه حماس در آستانه سفر به تل‌آویو

همزمان با حمایت غرب از رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی، وزیر خارجه آلمان برای حمایت از صهیونیست‌ها روز جمعه (امروز) به فلسطین اشغالی می‌رود.

به گزارش سایت طلا، در شرایطی که وزرای خارجه آمریکا و انگلیس برای تاکید مجدد غربی‌ها بر حمایت از رژیم صهیونیستی به فلسطین اشغالی سفر کردند، آنالنا بائربوک همتای آلمانی آنها هم از قصد خود برای انجام این سفر و دیدار با صهیونیست‌ها خبر داد.

وزیر خارجه آلمان در صفحه شخصی خود در شبکه مجازی «ایکس» (توئیتر سابق) یک سلسله پیام منتشر کرد و با تکرار حمایت این کشور از رژیم صهیونیستی، به شدت علیه نیروهای مقاومت فلسطین موضع گرفت.

وی بدون اشاره به اشغالگری چند دهه‌ای اراضی فلسطین و حملات غیر انسانی رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار در محاصره غزه نوشت: «اسرائیل این روزها دارد حملات تروریستی وحشیانه را تجربه می‌کند».

بائربوک ادامه داد: «اسرائیل طبق چارچوب قوانین بین‌المللی، از هر حقی برای دفاع از خودش علیه این ترور برخوردار است. آلمان بدون هر گونه تزلزل، در کنار اسرائیل قرار دارد».

وزیر خارجه آلمان بدون اشاره به اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی از قبیل قطع آب، برق و سوخت به روی ساکنان نوار غزه مدعی شد: «حماس در روزهای اخیر، جنایت مرتکب شده است».

مقام ارشد کشور عضو اتحادیه اروپا هشدار داد: «اقدامات تروریستی حماس خطر بی ثبات کردن کل منطقه را به همراه دارد...اکنون مهم است که از ریختن بنزین به آتش کنونی توسط دیگر بازیگران منطقه جلوگیری کنیم».

بائربوک بدون اشاره مستقیم به نام «دیگر بازیگران منطقه»، باز هم علیه نیروهای مقاومت فلسطین موضع گرفت و افزود: «حماس چیزی جز رنج و مرگ برای مردم در اسرائیل و غزه به ارمغان نمی‌آورد».

طی روزهای اخیر مقام‌های ارشد غربی بارها از رژیم صهیونیستی در برابر عملیات طوفان الاقصی حمایت کردند و وزرای خارجه آمریکا و انگلیس به همین منظور به فلسطین اشغالی سفر کردند.

سفرهای وزرای خارجه کشورهای غربی در شرایطی انجام می‌شود که رژیم صهیونیستی همزمان با حملات شدید علیه فلسطینیان، آب، برق و سوخت را به روی نوار غزه قطع کرده است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد