اونس طلا2337.76
مظنه14,851,000
18 گرم3,428,300
ارزش سکه33,459,303
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

واکنش کاخ سفید به تمجید ترامپ از حزب‌الله

معاون سخنگوی دفتر مطبوعاتی کاخ سفید به اظهارات روز گذشته دونالد ترامپ که گفته بود «حزب‌الله بسیار باهوش» است واکنش نشان داد.

به گزارش سایت طلا،معاون سخنگوی دفتر مطبوعاتی کاخ سفید به اظهارات روز گذشته دونالد ترامپ که گفته بود «حزب‌الله بسیار باهوش» است واکنش نشان داد.

اندرو بیتز اظهارات ترامپ را «جنون‌آمیز و خطرناک» توصیف کرد و گفت ایالات متحده هرگز نباید از یک سازمان تحت حمایت ایران حمایت کند.

او در بیانیه‌ای درباره اظهارات ترامپ که در یک تجمع انتخاباتی بیان شد تصریح کرد: «ما درباره [انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال] 2024 اظهارنظر نمی‌کنیم. چنین اظهاراتی جنون‌آمیز و خطرناک هستند.»

وی اضافه کرد: «کاملاً برای ما مبهم است چرا یک رئیس‌جمهور آمریکایی باید زمانی یک سازمان تروریستی تحت حمایت ایران را با باهوش خواندن آن تمجید کند.»

سخنگوی کاخ سفید اضافه کرده است: «همچنین مشخص نیست چرا او بایستی به ابراز مخالفت با هشدارهای ایالات متحده برای عدم حمله به اسرائیل بپردازد، آن هم در زمانی که اسرائیل در حال مبارزه علیه یکی از بدترین کشتارهای جمعی در تاریخ این کشور است.»

دونالد ترامپ در یک سخنرانی شب گذشته حزب‌الله را «بسیار باهوش» توصیف کرده و اظهارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را «احمقانه» توصیف کرده بود.

او در آن سخنرانی گفت: «می‌دانید حزب‌الله بسیار باهوش است. آنها همه بسیار باهوش هستند.» ترامپ همچنین از رسانه‌ها بابت اینکه احتمالاً به این اظهارات او خرده خواهند گرفت انتقاد کرد.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: «اسرائیل یک وزیر دفاع ملی یا فردی دارد که می‌گوید "امیدوارم حزب‌الله به ما از شمال حمله نکند. بعدش آنها صبح روز بعد حمله می‌کنند.»

وی اضافه کرد: «اگر شما به حرف‌های این آدم احمق گوش بدهید به خاطر حرف‌های او از شمال حمله می‌کنید. وقتی آدم‌هایی باشند که حرف‌های اشتباهی بزنند هر چیزی که آنها می‌گویند توسط آن آدم‌ها هضم می‌شود چون آنها شرور و بسیار باهوش هستند.»

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه هفته جاری عملیات بزرگی تحت عنوان طوفان الاقصی را آغاز کردند که تا کنون به هلاکت دست‌کم 1300 اسرائیلی و زخمی شدن صدها نفر دیگر منجر شده است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد