اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تعدیل بهای سکه در بازار

سایت طلا: در حالیکه بهای جهانی طلا در هفته گذشته با روند صعودی همراه بود، بهای سکه در بازار داخل به علت عرضه زیاد تعدیل شد.

به گزارش سایت طلا، حباب قیمت انواع سکه پس از توزیع بانکهای منتخب و عرضه فوق العاده بانک کارگشایی در هفته گذشته از بین رفت و بهای هر قطعه سکه بهار آزادی در این هفته با قرار گرفتن در فرم قیمت جهانی طلا کاهش یافت و از 375 هزار تومان به 355 هزار تومان رسید.

بنابراین گزارش، با افت 1000 تومانی هر مثقال طلای 17 عیار در روز شنبه سکه بهار آزادی در طرح قدیم بدون تغییر بها 375 هزار تومان و در طرح امامی با کاهش 3 هزار تومان، 347 هزار تومان به فروش رسید. در روز یکشنبه با افت 15 هزار تومان و 4 هزار تومان، بهای سکه بهار آزادی در طرح قدیم و امامی به 360 و 343 هزار تومان رسید. سکه طرح قدیم و امامی در تبعیت از افت بهای طلا در روز سه شنبه 5 هزار تومان کاهش یافتند. اما در روز چهارشنبه با رشد 2200 تومانی هر مثقال طلای 17 عیار، 2 و7 هزار تومان طرح قدیم و امامی رشد و سکه بهار آزادی با نرخ 357 و 345 هزار تومان در این روز معامله شد. در روز پنج شنبه طرح قدیم 2 هزار تومان کاهش ولی طرح امامی 3 هزار تومان رشد یافت.

این گزارش حاکیست، نیم سکه با افت 2 هزار تومان در روز شنبه به 175 هزار تومان رسید که در روز یکشنبه 2 هزار تومان و در روز سه شنبه 4 هزار تومان کاهش و با بهای 169 هزار تومان در بازار معامله شد. در روز چهارشنبه نیم سکه 5 هزار تومان و در روز پنج شنبه با رشد 1 هزار تومان به بهای آغاز هفته یعنی 175 هزار تومان برگشت.

براساس این گزارش، ربع سکه با بهای 88 هزار تومان در روز شنبه در بازار سکه به فروش رسید. در روز یکشنبه 1 هزار تومان و در روز سه شنبه 2 هزار تومان کاهش یافت و با نرخ 85 هزار تومان در بازار معامله شد. در روز چهارشنبه 3 هزار تومان به ارزش ربع سکه افزوده، اما در روز پنج شنبه با کاهش 500 تومان به 87 هزار و 500 تومان رسید.

گفتنی است، بانک ملی در اطلاعیه ای اعلام کرده است، که این بانک علاوه بر بانک کارگشایی به منظور تعدیل در بازار سکه در شعب منتخب خود ( شعب بانک مرکزی، بازار فردوسی، سعدی، حافظ، میدان هفتم تیر، میدان امام حسین(ع)، استاد معین، کاشف و اسکان) اقدام به عرضه سکه میکند.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد