اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اظهارات جنجالی ترامپ درباره قدرت بدنی بایدن

رئیس جمهور سابق آمریکا در جریان یک سخنرانی انتخاباتی ادعا کرده است که وضعیت بدنی بهتری نسبت به رئیس جمهور فعلی آمریکا دارد و ادعا کرده می تواند حتی او را کتک بزند.

به گزارش سایت طلا، دونالد ترامپ به تازگی در اظهاراتی بسیارعجیب مدعی شده است که « بدن بهتری» نسبت به جو بایدن دارد و مدعی شده است در جریان یک درگیری فیزیکی می تواند او را به راحتی مورد ضرب و شتم قرار دهد.

ترامپ روز شنبه در جریان یک گردهمایی در «واترلو» آیووا، بایدن را مورد تمسخر قرار داده و عنوان کرد: بایدن هرجایی که می رود یک مشاور، همراه خودش دارد که بدترین مشاور در سیاست است. کسی که فکر می‌کند بایدن با لباس شنا بسیار خوب به نظر می آید. بایدن زمان زیادی را در ساحل می‌گذراند و برای من واقعا سؤال است که او چطور این کار را انجام می‌دهد؟

ترامپ پس از ایراداتی که در مورد وضعیت جسمانی بایدن گرفت، سراغ تعریف از خودش رفت و گفت: من هیکل بسیار بهتری از او دارم. هیکلی که واقعا مطمئن نیستم بخواهم آن را در طلوع خورشید و روی ماسه‌ها و در هنگام موج‌سواری به بقیه نشان دهم. به نظرم این کار، اصلاً منظره زیبایی نیست.

گفته می‌شود بایدن از گذراندن تعطیلات در خانه ساحلی‌اش در دلاور بسیار لذت می‌برد و اظهارات ترامپ علیه وی پس از آن مطرح شد که تصویری از وی در حین استراحت در ساحل با لباس شنا منتشر شده است.

ترامپ بایدن را به دلیل «بسیار پیر بودنش» تمسخر کرده و مدعی شده است که او حتی نمی تواند صندلی‌های سبک ساحلی را که برای حمل توسط کودکان طراحی در نظر گفته شده را هم جابجا کند. اظهارات ترامپ در حالی مطرح می‌شود که با 77 سال سن تنها سه سال از بایدن کوچک‌تر است.

ترامپ در این سخنرانی حتی از توانایی‌اش در نحوه برخورد با بایدن به عنوان مهم ترین رقیب سیاسی‌اش در درگیری‌های فیزیکی صحبت کرد و اظهارات بایدن در سال 2018 را یادآور شد که عنوان کرده بود اگر با ترامپ در یک دبیرستان بودند، می‌توانست وی را به پشت باشگاه مدرسه ببرد و او را کتک بزند.

ترامپ در این سخنرانی بار دیگر در مورد بازی گلف نیز بایدن را مسخره کرده و تصریح کرد بازی گلف او از بایدن بسیار بهتر است. ترامپ، اغلب اوقات آمادگی جسمانی بایدن را به مسخره گرفته و بارها در مورد تمایل به مبارزه با او صحبت کرده است.

اکثر انتقاداتی که ترامپ علیه بایدن مطرح می‌کند، بر این روایت متمرکز است که بایدن برای رئیس‌جمهور شدن بسیار پیر و ناتوان است.

پایان پیام/

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد