اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

اطلاعاتی در مورد دیزل ژنراتور و برد دیپسی 8610MKII

در این صفحه قصد داریم اطلاعاتی را در مورد دیزل ژنراتور و برد دیپسی در اختیارتان قرار دهیم . پس در ادامه با ما همراه باشید

در این صفحه قصد داریم اطلاعاتی را در مورد دیزل ژنراتور و برد دیپسی در اختیارتان قرار دهیم . پس در ادامه با ما همراه باشید

ترکیبی از موتور دیزل و یک ژنراتور‌الکتریکی (آلترناتور) هستند که در هرمکانی ازجمله ادارات، کارخانجات، صنایع کشاورزی، بیمارستان، فروشگاه ها و… در توان‌های اضطراری، دائم یا مداوم در نبود برق شبکه استفاده‌می‌گردند.

فروش دیزل ژنراتور

در واقع دیزل ژنراتور یک نوع دستگاه تولید برق است که از موتور دیزل برای تولید برق استفاده می‌کند. این نوع ژنراتورها بر اساس اصول عملکرد موتورهای دیزلی کار می‌کنند.موتور دیزل در دیزل ژنراتور به عنوان منبع اصلی قدرت استفاده می‌شود. این موتور همانند سایر موتورهای احتراق داخلی با اصل احتراق داخلی کارمی‌کند، به این صورت که سوخت را در یک فضای تراکم بالا به احتراق می‌گذارد و انرژی حاصل را به صورت حرارت و حرکت به برق تبدیل می‌کند. دیزل ژنراتورها معمولاً در مواقعی استفاده می‌شوند که نیاز به تأمین برق پایدار و مطمئن وجود دارد، به ویژه در مواقع قطعی برق شهری یا در مناطقی که به دلایلی به شبکه برق متصل نیستند. آنها معمولاً در صنایع، ساختمان‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز داده، فرودگاه‌ها و سایر مکان‌هایی که نیاز به برق پایدار دارند، استفاده می‌شوند. دیزل ژنراتورها مزایای زیر را دارا هستند:

راندمان بالا: دیزل ژنراتورها راندمان بالایی دارند، یعنی با انرژی مصرفی کمتر، برق بیشتری تولید می‌کنند. این موضوع به معنای صرفه‌جویی در مصرف سوخت و کاهش هزینه‌های عملیاتی است.
عملکرد قدرتمند: موتورهای دیزلی قدرت و توان بالایی دارند و قادر به تأمین بارهای سنگین و نیروی خروجی پایدار هستند. به عبارتی، دیزل ژنراتورها معمولاً برای بارهای بزرگ و صنعتی مناسب‌تر هستند.
پایداری و دوام: موتورهای دیزل قوی هستند و قادر به کارکرد پایدار در شرایط سخت و محیط‌های نامساعد مانند دماهای بالا و پایین و شرایط آب و هوایی متنوع هستند. این ویژگی باعث می‌شود دیزل ژنراتورها برای برنامه‌های خارج از شبکه و مناطق دورافتاده مناسب باشند.
نگهداری و تعمیرات آسان: دیزل ژنراتورها عموماً ساده‌ترین نوع ژنراتورها هستند و اجزای کمتری نسبت به ژنراتورهای دیگر دارند. این موضوع باعث می‌شود نگهداری و تعمیرات آنها ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر باشد.
سوخت قابل دسترس: سوخت مورد نیاز برای موتورهای دیزلی، یعنی گازوئیل، به راحتی در دسترس است و معمولاً قیمت نسبتاً کمتری نسبت به سوخت‌های دیگر دارد. این امر برای کاربرانی که نیاز به تأمین مداوم برق دارند، مزیتی مهم است.

برد کنترلی دیزل ژنراتور

برد کنترل دیزل‌ژنراتور در واقع اصلی‌ترین بخش دیزل ژنراتور‌است و آن را می‌توان قلبِ یک مجموعه ژنراتور دانست. چرا که این قطعه امکان روشن و یا خاموش شدن ژنراتور به صورت خودکار را ارائه‌می‌کند.
وقتی که قطعه «سوئیچ خودکار انتقال» احتیاج به روشن کردن ژنراتور داشته باشد، پیام را به برد کنترل دیزل ژنراتور ارسال می‌کند و این قطعه نیز دستور شروع به کار ژنراتور را صادرمی‌کند.
پس از روشن شدن ژنراتور، این قطعه استارتر را خاموش‌می‌کند. از سوی دیگر، هنگامی که سوئیچ خودکار انتقال تصمیم به خاموش کردن دستگاه کند، این درخواست را به برد کنترل دیزل ژنراتور ارسال می‌کند تا ژنراتور خاموش شود.
برد دیزل ژنراتور یک قطعه حیاتی است که بایستی حتما در جلوگیری از خرابی دیزل ژنراتور و موتور برق مورد استفاده‌قراربگیرد. عملکرد آن مانند یک چراغ راهنمایی و رانندگی‌است که کلیه پارمترهای اساسی از قبیل دمای آب _ دور موتور _فرکانس _ فشار روغن _ ولتاژ و… را علاوه بر نمایش، کنترل و محافظت‌می‌کند.

معرفی برد کنترلی دیپسی 8610

برد دیپسی 8610

برد دیپسی DSE8610 MKII دارای کاربری آسان بوده و استفاده از آن بسیار راحت‌می‌باشد.
این ماژول کنترلی ( سنکرون کننده ) مناسب برای استفاده در یک سیستم دارای چندین ژنراتور است،که برای سنکرون کردن حداکثر 32 ژنراتور از جمله موتورهای الکترونیکی و موتورهای غیر الکترونیکی طراحی شده‌است .
DSE8610 MKII به صورت کامل ژنراتور را نظارت کرده و شرایط خطا و وضعیت عملکرد آن را نشان می‌دهد.
به صورت اتوماتیک در حالت افزایش بار در باس ژنراتور را روشن کرده و در صورت وجود خطا آن را خاموش کرده و از مدار خارج می‌کند .
آلارم های سیستم بر روی صفحه LCD نمایش داده می شوند . (چند زبان در دسترس است) و چراغ مربوطه روشن شده و صدا هم شنیده می شود.
این برد کنترلی 250 رویداد را برای تسهیل تعمیر و نگهداری دستگاه ذخیره می‌کند. تعداد گسترده ای از سیستم های ثابت ، انعطاف پذیر ، اندازه گیری و ویژگی های حفاظتی و همچنین گزینه های ارتباطی در این کنترلر اضافه شده است.
با استفاده از نرم افزار DSE PC Configuration Suite برای تغییر توابع عملیاتی ، تایمرها و آلارم ها آسان است ، و تمام درگاه های ارتباطی قادرند به طور همزمان مورد استفاده قرار گیرند.
برد دیپسی DSE8610 MKII برای طیف گسترده ای از برنامه های تقسیم بارایده آل است.

مزایای بالقوه پانل های کنترل ژنراتور دیپسی :

حذف خطا: کنترل پنل ژنراتور به حذف خطاهای عملیاتی کمک می‌کند.
افزایش راندمان: بهبود کنترل ژنراتور می‌تواند به کارآمدتر ژنراتور شما کمک‌کند.
ایمنی بهبود یافته: نظارت بر جریان و ولت از عملکرد ایمن‌تر پشتیبانی می‌کند.
هزینه‌های کمتر: کنترل پیشرفته ژنراتور به کاهش فرکانس ارتقاء ژنراتور و همچنین هزینه‌های نگهداری و بهره برداری کمک می‌کند.
قابلیت اطمینان افزایش یافته: توانایی نظارت بر عملکرد ژنراتور و انجام تجزیه و تحلیل رویداد می تواند بینشی در مورد اطمینان بیشتر ژنراتور شما ایجادکند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا انجام مشاوره با کارشناسان ما، میتوانید به وبسایت ماه صنعت انرژی مراجعه نموده و از طریق راه های ارتباطی درج شده با ما در ارتباط باشید . هدف ما ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به مشتریان عزیز میباشد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد