اونس طلا2301.3
مظنه14,906,000
18 گرم3,441,000
ارزش سکه33,583,218
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم24,000,000
ربع15,200,000

دیپلمات قطری: توافق آزادی زندانیان بین ایران و آمریکا آسان نبود

یک دیپلمات ارشد قطری اعلام کرد: مذاکراتی که منجر به آزادی پنج جاسوس آمریکایی بازداشت شده در ایران شد سخت بود.

به گزارش سایت طلا،محمد الخلیفی دیپلمات ارشد قطری، به بکی اندرسون، مجری شبکه سی ان ان گفت: موضوع تبادل زندانیان چند جزئی بود، یک جزء مالی و یک مولفه سیاسی و امنیتی داشت، بنابراین آسان نبود.

براساس گزارش این شبکه الخلیفی فاش کرد که مذاکرات غیرمستقیم شاهد «نوسانات» بوده و به وضعیت «بی اعتمادی» بین ایران و آمریکا اشاره کرد. هنگامی که از الخلیفی در مورد امکان گفتگو‌های بیشتر بین آمریکا و ایران سؤال شد، او گفت که موفقیت این توافق می‌تواند «مسیر را برای ایجاد فضای بهتر و مثبت‌تر بین دو طرف هموار کند».

محمد بن عبدالرحمن وزیر امورخارجه قطر نیز روز یکشنبه (۲۷ شهریورماه) ضمن تقدیر و تشکر از متحدان این کشور و طرف‌های کمک‌کننده به توافق ایران و آمریکا برای تبادل زندانی ابراز امیدواری کرد که توافق انجام شده بتواند به «تفاهمات بیشتر» منجر شود.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه نیز روز دوشنبه (۲۸ شهریورماه) درخصوص تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا هم امروز گفت: روند اجرای توافق میان دو طرف در دو موضوع رفع انسداد مالی دارایی‌های ایران در کره جنوبی و تبادل زندانیان گام به گام و با سرعت مطلوبی پیش رفته و امیدواریم که امروز شاهد وصول دارایی‌های خود از کره جنوبی باشیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد