اونس طلا2311.51
مظنه14,926,000
18 گرم3,445,600
ارزش سکه33,628,278
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,700,000
نیم24,200,000
ربع15,400,000

تغییر قیمت طلا تا ساعاتی دیگر!

بازارها در حال حاضر منتظر لیست حقوق بگیران بخش غیر کشاورزی آمریکا هستند که قرار است امروز منتشر شود. این اطلاعات می‌تواند مشخص کند آیا نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا دوباره افزایش پیدا می‌کند یا نه.

به گزارش سایت طلا،علت کاهش ارزش طلا در روزهای گذشته به افزایش قابل توجه ارزش دلار و پیش‌بینی‌ها از افزایش دوباره نرخ بهره آمریکا نسبت داده شده است.

پایین آمدن ارزش دلار و سود اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا قیمت طلا را در از روز پنج شنبه بالا برده است. طلا در روز سه شنبه به پایین‌ترین رقم طی 7 ماه گذشته رسیده بود.

قیمت هر اونس طلا امروز در لحظه تنظبم این گزارش با 2 دلار به 1819 دلار رسید.

با وجود این، طلا در آستانه دومین کاهش قیمت پیاپی هفتگی قرار دارد و 1.3 درصد طی یک هفته گذشته کاهش یافته است.

سود اوراق قرضه 10 ساله خزانه‌داری آمریکا که به بالاترین رقم طی 16 سال گذشته رسیده بود کاهش یافته است. ارزش دلار آمریکا هم پایین آمده و خرید طلا را برای دارندگان سایر ارزهای دنیا ارزان‌تر کرده است.

بازارها در حال حاضر منتظر لیست حقوق بگیران بخش غیر کشاورزی آمریکا هستند که قرار است امروز منتشر شود. این اطلاعات می‌تواند مشخص کند آیا نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا دوباره افزایش پیدا می‌کند یا نه.

بالا رفتن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان سرمایه غیر سودده افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

اگر اطلاعات اشتغال آمریکا خوب باشد، بدان معناست که فدرال رزرو کاهش نرخ بهره را به تعویق می‌اندازد.

اس‌پی‌دی‌آر گلد تراست که بزرگترین صندوق سرمایه‌گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان است، اعلام کرد دارایی‌های آن به پایین‌ترین رقم از ماه اوت 2019 رسیده است.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با 0.48 درصد افزایش به 21 دلار و 12 سنت رسید و پلاتین با 0.53 درصد کاهش، 859 دلار و 40 سنت معامله می‌شود.

فروش گسترده اوراق قرضه دولتی جهان در روز چهارشنبه، بازدهی ۳۰ ساله خزانه‌داری آمریکا را برای اولین بار از سال ۲۰۰۷ به ۵ درصد و بازدهی ۱۰ ساله آلمان را به ۳ درصد رساند که می‌تواند رکود جهانی را تسریع کند و به سهام و اوراق قرضه شرکتی آسیب برساند.

بازده اوراق قرضه ۱۰ ساله ایالات متحده در روز پنجشنبه از بالاترین سطح ۱۶ سال گذشته کاهش یافت و دلار آمریکا ۰.۲ درصد کاهش یافت و برخی از فشارها بر طلای بدون بازده را کاهش داد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد