اونس طلا2341.97
مظنه15,026,000
18 گرم3,468,700
ارزش سکه33,853,578
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,600,000
نیم23,800,000
ربع14,900,000

افزایش شمار قربانیان حمله تروریستی سوریه به ۸۹ نفر

حمله تروریستی با پهپاد به مراسم دانش اموختگی دانشکده افسری حمص سوریه ۸۹ کشته و ۲۷۷ زخمی برجای گذشت و دولت این کشور سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

به گزارش سایت طلا،دولت سوریه به دنبال حمله تروریستی به مراسم دانش آموختی دانشکده افسری حمص که 89 کشته و 277 زخمی برجای گذاشت، سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت سوریه، در میان قربانیان این حمله تروریستی 31 زن و 5 کودک به چشم می‌خورد.

وزارت امور خارجه سوریه نیز این حمله را محکوم و بیانیه ای در این ارتباط منتشر کرد که در آن آمده است: سوریه جنایت شنیع اقدام گروه‌های تروریستی د رحمله به مراسم فارغ التحصیلی افسران دانشکده افسری در حمص را به شدت محکوم می‌کند.

دمشق تأکید کرد: «این جنایت نشان دهنده پافشاری عاملان آن بر تداوم اتخاذ رویکرد تروریستی وحشیانه و خونین‌شان است که مردم سوریه سال‌هاست به آن مبتلا بوده و از آن رنج می‌برند».

وزارت خارجه سوریه تأکید کرد: این اقدام تروریستی سوریه را از حرکت رو به جلو در تلاش برای ریشه کن کردن بلای تروریسم و ​​حامیان آن باز نخواهد داشت و دولت سوریه با تمام قوا و قاطعیت به گروه‌های تروریستی در هر کجا از خاک خود حضور داشته باشند، پاسخ خواهد داد تا این گروهک‌ها ریشه کن شده و به طور کامل نابود شوند.

وزارت خارجه سوریه همچنین در این بیانیه از سازمان ملل متحد و شورای امنیت خواست اقدام جنایتکارانه در حمص را محکوم کرده و دولت های حامی تروریسم را پاسخگو کنند.

بعد از ظهر امروز عناصر تروریستی در استان ادلب با پهپاد مراسم فارغ التحصیلی دانشکده افسری استان حمص را هدف قرار دادند که منجر به جان باختن ده‌ها نفر و زخمی شدن تعداد دیگری شد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد