اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خریدار جدید به بازار ارز وارد می‌شود ؟

باتوجه به خبرهای موجود در معاملات چهارشنبه گروه بدبین دوباره وارد بازار شدند. این دسته معتقدند بر اساس اخبار تنش بین ایران و آمریکا زیاد شده و اگر تا هفته آینده خبری از مذاکرات به صورت موثق به بازار درز نکند خریدار جدید به بازار وارد می‌شود.

به گزارش سایت طلا، قیمت دلار هرات در روز چهارشنبه 49 هزار و 500 تومان بازگشایی کرد و پس از چندین بار برخورد به سطح مقاومتی مهم 49 هزار و 600 تومان نتوانست از این سد عبور کند. بازار ارز هرات در معاملات چهارشنبه بین 49 هزار و 400 تومان تا 49 هزار و 500 تومان پاسکاری شد و در نهایت در پشت خط چهارشنبه 49 هزار و 510 تومان کار خود را به پایان رساند.

معامله‌گران در مورد حال‌‌و‌روز بازار می‌گویند رنج و کسل‌کننده است. قیمت دلار سلیمانیه که در پشت‌خط سه‌شنبه تا 49 هزار و 450 تومان بالا آمده بود و شکاف منفی خود را با قیمت دلار هرات کم کرده بود در روز سه‌شنبه با گپ منفی 250 تومانی در 49 هزار و 200 تومان آغاز به کار کرد و با افزایش در 49 هزار و 430 تومان کار خود را به پایان رساند.

گپ منفی دلار سلیمانیه در روز چهارشنبه موجب شد تا معامله‌گران ادعای جدیدی از ناتوانی افزایش قیمت دلار رو کنند. آن‌ها معتقدند عدم حرکت افزایش قیمت دلار به این بازار برمی‌گردد.

باتوجه به خبرهای موجود در معاملات چهارشنبه گروه بدبین دوباره وارد بازار شدند. این دسته معتقدند بر اساس اخبار تنش بین ایران و آمریکا زیاد شده و اگر تا هفته آینده خبری از مذاکرات به صورت موثق به بازار درز نکند، خریدار جدید به بازار وارد می‌شود. این دسته می‌گویند فعلا تنها خریداران بازار کسانی هستند که می‌خواهند به سفر بروند. از نظر آن‌ها بازه زمانی کف‌زنی در هفته آینده پایان می‌یابد.

در مقابل جناح کاهشی بازار بر اساس منابع در دست بازارساز که هم از منابع آزادشده است و هم فروش نفت، معتقدند بازارساز اجازه نوسان زیاد در بازار را نمی‌دهد.

دو خبری که به بازار رسید و معامله‌گران از آن سیگنال منفی گرفتند از کنگره آمریکا بود. خبر اول درمورد طرح ارائه شده در کنگره آمریکا برای ممنوعیت سفر مقامات ایران به آمریکا و سفر با پاسپورت آمریکایی به ایران بود.

خبر دوم از توییت یکی از نمایندگان مجلس آمریکا بود که گفته قرار است تا دو هفته دیگر، تحریم های حیاتی سازمان ملل علیه ایران منقضی شود. این تحریم ها موشک های بالستیک، پهپادها و برنامه هسته ای ایران را محدود می کند. نخست وزیر بریتانیا، رئیس جمهور فرانسه و صدراعظم آلمان قبل از اینکه خیلی دیر شود باید مسیر خود را تغییر داده و از قطعنامه 2231 برای آغاز تحریم‌های فوری علیه ایران استفاده کنند.

معامله‌گران فنی معتقدند تا قیمت دلار از حمایت و یا مقاومت مهم خود رد نشود و تثبیت ندهد در همین بازه نوسان خواهد داد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد