اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

واکنش وزیر نفت به گم شدن دکل نفتی

وزیر نفت در حاشیه جلسه هیات دولت راجع به ناپدید شدن دکل نفتی در خوزستان، گفت: این دکل متعلق به دولت و بابک زنجانی نیست، مربوط به شرکت خصوصی است و مدتی‌ هم این دکل رها بوده است.

وزیر نفت در حاشیه جلسه هیات دولت راجع به ناپدید شدن دکل نفتی در خوزستان، گفت: این دکل متعلق به دولت و بابک زنجان نیست، مربوط به شرکت خصوصی است و مدتی‌ هم این دکل رها بوده است.

جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه جلسه هیات دولت گفت : میزان کشف در حوزه نفت و گاز بالغ بر ۲.۶ میلیارد بشکه معادل هیدروکربن مایع بوده است.

وی افزود: طی دو سال گذشته ۴ میدان نفتی و گازی با عملیات اکتشاف کشف شده است.ایران در مقایسه با کشورهای منطقه مثل عربستان و عراق و کویت و قطر و امارات جایگاه اول اکتشاف را داشته است و ضریب موفقیت اکتشافی ما ۱۰۰ درصد بوده است.

اوجی راجع به ناپدید شدن دکل نفتی در خوزستان، گفت: این دکل متعلق به دولت و بابک زنجانی نیست، مربوط به شرکت خصوصی است و مدتی‌ هم این دکل رها بوده است.

وی همچنین در رابطه با آخرین وضعیت انتقال اموال زنجانی به وزارت نفت، گفت: کارگروهی متشکل از حوزه شرکت‌ملی نفت و دستگاه های نظارتی کار را انجام‌می دهد و تاکنون دستاورد های خوبی داشته است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد