اونس طلا2337.71
مظنه14,346,000
18 گرم3,311,700
ارزش سکه32,321,538
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,000,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

با فروش طلای دست دوم تولید با رکود مواجه خواهد شد

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان درباره لزوم شرکت در نمایشگاه های داخلی و بین المللی گفت:حضور در نمایشگاه برای شرکت کنندگان و بازدید کنندگان سکوی پرش است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان در مصاحبه با سایت طلا گفت:صادرات طلا نسبت به سالهای گذشته با توجه به تحریم ها بسیار کاهش یافته و به جز چند مورد از کارگاه های تولیدی آن هم در حد بسیار مختصر کار صادرات طلا را انجام می دهند که خوشبختانه محصولات به روز و جذابی را به بازارهای ترکیه صادر می کنند که با استقبال زیادی روبه رو شده است.

وی بیان کرد با توجه به تقویت دیپلماسی ایران و گسترش روابط با همسایگان به خصوص کشور عربستان که در حال حاضر به عنوان یکی از مصرف کنندگان بزرگ ، طلا را از کشور دبی وارد می کند اگر ارتباط صادراتی ما به عربستان بهبود بیابد ممکن است طلای ساخته شده را بتوانیم به عربستان صادر کنیم و آنها نیز قطعا استقبال خواهند کرد.

نیکخواه گفت: چندی پیش نیز هیاتی از کشور عمان به اصفهان آمدند که چند نفر از تجار آنها که در رسته طلا فعالیت داشتند با چند نفر از تولیدکنندگان و صادر کنندگان ما جلسات متعددی داشتند و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان درباره لزوم شرکت در نمایشگاه های داخلی و بین المللی گفت:حضور در نمایشگاه برای شرکت کنندگان و بازدید کنندگان سکوی پرش است و خوشبختانه نمایشگاه طلای اصفهان از دید کارشناسان طلا و جواهر قابل قبول است و حرف اول را در کشور می زند و با توجه به اینکه در رسته تولید و ماشین آلات حرفی برای گفتن نسبت به شهرهای دیگر داریم برای صنعتگران بسیار مفید واقع شده است .

وی همچنین درباره حضور در نمایشگاه های خارجی گفت:باید در این نمایشگاه ها شرکت کرد تا همگام با دانش و تکنولوژی روز حرکت کنیم و بتوانیم با توجه به نیاز جامعه ، نظر مصرف کننده را جلب کنیم و اگر کیفیت تولید ما در حد ایده آل باشد مردم دیگر نیازی به طلای خارجی و واردات قاچاق طلا نخواهند داشت.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان در پایان گفت:از همکاران می خواهم از فروش هر گونه طلای دست دوم خودداری کنند زیرا به تولید داخلی ما آسیب خواهد زد و تولیدکنندگان ضرر بسیاری متحمل خواهند شد و تولید این صنعت بزرگ قطعا با رکود مواجه خواهد شد .

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد