اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

احتکار به مسکن مهر رسید؛ واحدها را ۵٠ میلیون خریدند، ٣ میلیارد تومان می‌فروختند

عده‌ای با عنوان ثبت نام برای نهضت ملی مسکن در بازار فیش فروشی می‌کردند اما اعلام کردیم که هیچ واحدی از نهضت ملی مسکن در پردیس ساخته نخواهد شد و مردم فریب این فیش‌های جعلی را نخورند.

به گزارش سایت طلا، مدیرعامل شرکت عمران پردیس اظهار داشت: عده‌ای با عنوان ثبت نام برای نهضت ملی مسکن در بازار فیش فروشی می‌کردند اما اعلام کردیم که هیچ واحدی از نهضت ملی مسکن در پردیس ساخته نخواهد شد و مردم فریب این فیش‌های جعلی را نخورند.

خلیل محبت‌خواه با بیان اینکه تعدیل و کاهش قیمت مسکن در شهر پردیس ادامه دارد، اظهار داشت: یکی از عوامل موثر در کنترل بازار مسکن پردیس ساماندهی مشاوران املاک و برخورد با مشاوران املاک متخلف بود. یکی از روش‌هایی قیمت‌سازی مشاوران املاک اینگونه است که با معاملات صوری و بدون اینکه پول و چکی رد و بدل شود، یک واحد را چند بار بین افراد معامله می‌کنند و در نهایت یک واحد در طی این معاملات تا ٣٠ درصد افزایش قیمت پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: جلوی این تخلفات در مشاوران املاک در پردیس را گرفتیم و همزمان ساخت و ساز مسکن در این منطقه رونق پیدا کرد و کارگاه‌هایی ساخت و ساز فعال شد و بار روانی که بین مردم ایجاد شده بود که در پردیس واحدها نیمه کاره باقی خواهد ماند تا مردم در خریدها با هر قیمتی تعجیل کنند، را از بین بردیم و با این دو عامل مهم ریزش قیمت انجام شد و در حال حاضر این روند ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس شهر جدید پردیس تاکید کرد: به مالکان واحدها در پردیس اعلام کرده‌ایم که در نسبت به استقرار و سکونت اقدام نکنند، به سازمان امور مالیاتی معرفی خواهند شد بنابراین نیازمند واقعی ساکن می‌شود و واحدهای خالی مشمول مالیات بر خانه‌های خالی می‌شوند. اگر افراد ساکن شوند و خانه‌های خالی کاهش پیدا کنند قیمت‌ها هم کاهش پیدا می‌کنند.

محبت‌خواه با بیان اینکه برخی از مشاوران املاک در پردیس بیش از ٢٠٠ واحد مسکونی را در اختیار داشتند، افزود: افرادی در مشاوران املاک در مقطع زمانی این واحدها را با قیمت ۵٠ میلیون تومان خریداری و احتکار کرده بودند و این واحدها را به قیمت ٣ میلیارد هم به فروش می‌رساندند که این افراد را شناسایی و جلوی این روند را گرفتیم. این افراد به دلیل اینکه در معرض مالیات‌ بر خانه‌های خالی هستند و قیمت مسکن در پردیس ریزشی بوده ، نسبت به عرضه این واحدها به بازار اقدام کردند و همین افزایش عرضه عامل کاهش قیمت شد.

وی از جمع شدن بساط امتیاز فروشی در پردیس خبر داد و گفت: عده‌ای با عنوان ثبت نام برای نهضت ملی مسکن در بازار فیش فروشی می‌کردند اما اعلام کردیم که هیچ واحدی از نهضت ملی مسکن در پردیس ساخته نخواهد شد و مردم فریب این فیش‌های جعلی را نخورند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: با کنترل بازار و تعدیل قیمت‌ها با برخورد جدی با مشاوران املاک متخلف، جلوی انتشار قیمت‌های غیرواقعی در سایت‌هایی اینترنتی هم گرفته شد و فاصله قیمت‌ها بین سایت‌هایی مانند دیوار و بازار مسکن پردیس، باعث شد افراد نسبت به اصلاح قیمت‌های منتشر شده در این سایت‌ها اقدام کنند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد