اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خبر مهم سایپا و ایران خودرو در مورد فروش جدید سامانه یکپارچه خودرو

آنطور که شنیده می‌شود، سایپا و ایران خودرو قرار نیست در دور جدید فروش سامانه یکپارچه شرکت کنند و مرحله سوم فقط به خودروهای مونتاژی اختصاص دارد.

به گزارش سایت طلا، آنطور که شنیده می‌شود، سایپا و ایران خودرو قرار نیست در دور جدید فروش سامانه یکپارچه شرکت کنند و مرحله سوم فقط به خودروهای مونتاژی اختصاص دارد.

اگر مشتاقانه پیگیر اخبار خودرو و منتظر آغاز مرحله سوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه هستید، خبر بدی برای شما داریم. ظاهرا سایپا و ایران خودرو قرار نیست در دور جدید فروش سامانه یکپارچه شرکت کنند. رئیس روابط عمومی مرکز ملی رقابت در صحبت‌های جدید خودش مدعی شده که این سامانه قرار بود یکشنبه هفته گذشته فعال شده و میزبان ثبت‌نام‌کنندگان باشد؛ اما این اتفاق بنا به دلایلی عقب افتاده است و احتمالا طی روزهای آتی این سامانه باز می‌شود.

سپهر دادجوی توکلی اما در مورد اینکه چه اتومبیل‌هایی قرار است در این دور جدید عرضه شوند می‌گوید:

این کاملا به خودروسازان بستگی خواهد داشت که چه مقدار ظرفیت خالی برای عرضه محصول دارند. این یعنی به انصراف ثبت‌نام‌کنندگان قدیمی یا افزایش تولید بستگی دارد.

بنابراین از آنجا که دو خودروساز دولتی یعنی سایپا و ایران خودرو هیچ ظرفیت خالی ندارند، در نتیجه نباید منتظر محصولات آن‌ها در دور سوم فروش باشیم و این مرحله فقط به خودروهای مونتاژی چینی محدود خواهد شد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد