اونس طلا2302.13
مظنه14,876,000
18 گرم3,434,100
ارزش سکه33,515,628
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

تبریز متفاوت ترین نمایشگاه طلا و جواهر برای اولین بار در ایران با رویکردی ویژه

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز گفت:مجری نمایشگاه طلا و جواهر تبریز اتحادیه طلا و جواهر می باشد و طبیعتا به دنبال منافع اقتصادی و مالی نیستیم وبه همین دلیل اثرگذاری و کیفیت آن بیشتر از بقیه نمایشگاه ها خواهد بود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز در مصاحبه با سایت طلا گفت:نمایشگاه طلا و جواهر تبریز پرتعدادترین نمایشگاه ایران است که هفدهمین دوره آن 25 تا 28 آبان ماه برگزار خواهد شد و جالب است بدانید اولین نمایشگاهی است که در ایران برگزار شده است.

میر محمد پور اقدم شربیانی خاطر نشان ساخت این نمایشگاه امسال با رویکردی متفاوت و ویژه برگزار خواهد شد و از کشورهای همجوار به خصوص ترکیه، هیات ویژه ای ازکردستان عراق (اربیل و سلیمانیه)،افغانستان برای حضور و بازدید از آن دعوت شده است

وی همچنین گفت: در روز دوم نمایشگاه اولین همایش توسعه صادرات مصنوعات طلا ،جواهر ،نقره و صنایع وابسته با ظرفیت بیش از 1000 نفر در مرکزهمایش های بین المللی تبریز برگزار می شود.

شربیانی تاکید کرد اگر از کشورهایی که در حوزه صنعت طلا پیشرفت کرده اند دلایلی بپرسند قطعا یکی از آنها نمایشگاه خواهد بود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز گفت:مجری نمایشگاه طلا و جواهر تبریز اتحادیه طلا و جواهر می باشد و طبیعتا به دنبال منافع اقتصادی و مالی نیستیم وبه همین دلیل اثرگذاری و کیفیت آن روی صنعت طلا و جواهر بیشتر از بقیه نمایشگاه ها خواهد بود.

وی همچنین از برگزای میز طلای کشوری در روز اول نمایشگاه با حضور مسئولین استانی و کشوری گفت: که فرصتی مناسب است برای اینکه مسائل و مشکلات این صنعت بزرگ حل شود .

شربیانی گفت:خوشبختانه زمان برگزاری نمایشگاه ( 25 تا 28 آبان ماه ) پنج شنبه و جمعه که تعطیلات آخر هفته می باشد و همکاران به راحتی می توانند حضور داشته باشند و دعوتنامه عزیزان ارسال خواهد شد که به صورت ویژه در خدمت آنها باشیم.

وی در پایان از همکاران دعوت کرد تا به صورت گسترده در این نمایشگاه شرکت کنند زیرا قطعا نمایشگاه متفاوتی خواهند دید و از مسئولین محترم هم خواهشمندم دیدگاه خود را نسبت به صنعت طلا به آنچه که مختصات جهانی نسبت به این صنعت دارد تطبیق دهند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد