اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آغاز اولین ثبت نام سایپا خارج از سامانه یکپارچه و به قیمت کارخانه در مهرماه + لینک

گروه خودروسازی سایپا از آغاز ثبت نام بدون قرعه‌کشی برای ۴ محصول پرفروش خبر داد. در ادامه شرایط ثبت نام بدون قرعه‌کشی سایپا در مهر ماه ۱۴۰۲ را بخوانید.

به گزار سایت طلا، گروه خودروسازی سایپا از آغاز ثبت نام بدون قرعه‌کشی برای ۴ محصول پرفروش خبر داد. در ادامه شرایط ثبت نام بدون قرعه‌کشی سایپا در مهر ماه ۱۴۰۲ را بخوانید.

شرایط ثبت نام سایپا مهر ۱۴۰۲​

سایت ثبت نام سایپا درحال حاضر با فروش بدون قرعه کشی خودروهای پراید وانت ۱۵۱، وانت پادرا، وانت نیسان تک سوز و وانت نیسان دوگانه سوز به‌روز شده است. وانت پراید در طرح پیش فروش و مابقی محصولات در قالب طرح فروش فوری سایپا ۱۴۰۲ عرضه شده است.

مهلت ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی مهر ۱۴۰۲

ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی ویژه مهر ۱۴۰۲ از ۴ مهر آغاز شده است و تا پایان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

لینک ثبت نام سایپا مهر ۱۴۰۲

متقاضیان ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی​ می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

نکات مهم ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی

1- در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری، بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی ( آپشن ) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود و هرگونه افزایش هزینه‌های (شماره گذاری،بیمه، مالیات، مالیات ارزش افزوده ، مالیات نقل، عوارض شماره گذاری و ...) تا قبل از فاکتور خودرو صورت پذیرد، هزینه های مربوطه از مشتری اخذ خواهد شد.

2-دراین بخشنامه از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

3- یکی از بسته های خدمات در زمان واریز وجه سایپا به صورت پیش فرض انتخاب شده است در صورتیکه مشتری تمایل به تغییر در بسته خدمت و یا حذف آن را داشته باشد می تواند قبل از واریز وجه اقدام نماید . مشتریان محترم می توانند جهت رویت بسته های خدمت و آپشن به سایت www.saipayadak.org مراجعه کند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد