اونس طلا2310.2
مظنه14,946,000
18 گرم3,450,200
ارزش سکه33,673,338
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,700,000
نیم24,200,000
ربع15,400,000

برنامه دولت بایدن برای سفر بدون ویزای اسرائیلی‌ها به آمریکا

دولت بایدن اعلام کرد ساکنان فلسطین اشغالی به زودی می‌توانند بدون نیاز به روادید به ایالات متحده سفر کنند.

به گزارش سایت طلا، «جو بایدن» به تازگی در راستای انجام یک اقدام موثر جهت کاهش تنش در روابط خود با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی عنوان کرد ساکنان فلسطین اشغالی به زودی بدون نیاز به ویزا امکان سفر به آمریکا را خواهند داشت و بالعکس.

به گفته یک مقام رسمی، تحت تاثیر صدور دستور لغو روادید برای اسرائیلی‌ها از سوی دولت بایدن، انتظار می‌رود آن‌ها بتوانند تا ۳۰ نوامبر امکان سفر بدون نیاز به روادید به آمریکا را داشته باشند و حتی تا ۹۰ روز هم در این کشور بمانند.

«آنتونی بلینکن» وزیر امور‌ خارجه آمریکا این امر را دستاورد بزرگی برای شهروندان آمریکایی و از جمله افرادی که در سرزمین‌های فلسطین اشغالی زندگی یا به این سرزمین‌ها سفر می‌کنند، دانسته است. «یائیر لاپید» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز از اقدام دولت بایدن ابراز خشنودی کرده و آن را یک خبر خوب برای تل‌آویو برشمرده است.

طرح آزادی رفت و آمد به آمریکا بدون نیاز به ویزا، از سوی وزارت امنیت داخلی ایالات متحده آمریکا مدیریت می‌شود و در حال حاضر ۴۰ کشوری که عمدتا اروپایی و آسیایی هستند این اجازه را دارند تا به مدت سه ماه در قالب این طرح بدون نیاز به ویزا به آمریکا سفر کنند.

پیش‌تر دولت بایدن از اجرایی کردن این تصمیم به دلیل نگرانی‌های فزاینده از نوع رفتار رژیم صهیونیستی با آمریکایی‌های فلسطینی‌تبار خودداری می‌کرد با این حال در نهایت با آن موافقت کرد.

پایان پیام/

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد