اونس طلا2387.02
مظنه14,586,000
18 گرم3,367,100
ارزش سکه32,862,258
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,900,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

هدیه ویژه همراه اول به مناسبت هفته وحدت اعلام شد+ روش فعالسازی

بسته اینترنت و مکالمه همراه اول به‌مناسبت هفته وحدت ارائه می‌شود. همراه اول برای تمام مشترکان خود بسته ترکیبی مکالمه و اینترنت در نظر گرفت.

به گزارش سایت طلا، بسته اینترنت و مکالمه همراه اول به‌مناسبت هفته وحدت ارائه می‌شود. همراه اول برای تمام مشترکان خود بسته ترکیبی مکالمه و اینترنت در نظر گرفت.

اپراتور همراه اول به‌مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و گرامی‌داشت میلاد پیامبر اکرم(ص) برای تمام مشترکان خود اعم از دائمی، اعتباری و انارستان، یک بسته ویژه ترکیبی مکالمه و اینترنت را در نظر گرفت.

جزئیات بسته اینترنت و مکالمه همراه اول

در همین راستا مشترکان دائمی و اعتباری این اپراتور طی روزهای ۶ تا ۱۱ مهر ۱۴۰۲ همزمان با هفته وحدت می‌توانند با از طریق شماره‌گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع»، مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول یا اپلیکیشن همراه من از بسته ترکیبی مکالمه و اینترنت بهره‌مند شوند.

این بسته که ۱۸۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه (با همراه اول و تلفن ثابت) و ۳ گیگابایت اینترنت را شامل می‌‌شود با قیمت تخفیقی ۱۲ هزار تومان قابل خریداری است. همچنین این بسته پس از فعالسازی به مدت ۳ روز اعتبار خواهد داشت.

مشترکان انارستانی اپرتور همراه اول نیز می‌توانند یک بسته ۳ روزه که شامل ۱۸۰ دقیقه مکالمه درون شبکه (با همراه اول و تلفن ثابت) و یک گیگابایت اینترنت است را با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ مربع» و پرداخت ۳ هزار تومان خریداری کنند. این بسته نیز ۳ روز اعتبار خواهد داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد