اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

واکنش وزیر آموزش و پرورش به منوی غذای گران‌قیمت در یک مدرسه

وزیر آموزش و پرورش گفت: دولت هیچ عمل اشراف‌گرایانه و غیرمتعارفی را قبول نمی‌کند و برنمی‌تابد و خود خانواده‌ها نیز باید کمک کنند که چنین رفتارهایی شکل نگیرد.

به گزارش سایت طلا،«رضامراد صحرایی» وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درخصوص انتشار خبری درباره یک مدرسه و منوی غذای گران‌قیمت در آن، اظهار داشت: تکلیف دولت درخصوص این مسائل روشن است؛ دولت هیچ عمل اشراف‌گرایانه و غیرمتعارفی را قبول نمی‌کند و برنمی‌تابد و خود خانواده‌ها نیز باید کمک کنند که چنین رفتارهایی شکل نگیرد. در این‌باره به رئیس سازمان مدارس غیردولتی دستور بررسی دادیم و قطعاً برخورد صورت خواهد گرفت.

وی افزود: البته مشارکت خانواده‌ها در این‌گونه موارد مهم‌تر از کار ماست؛ تکلیف این دولت با این‌گونه مسائل روشن است اما باید سازوکاری برای ممانعت از وقوع چنین پدیده‌هایی پیدا کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سؤالی مبنی بر وجود برخی گزارشات پیرامون تأخیر در ارائه کتب درسی به دانش‌آموزان بیان کرد: کتاب به اندازه کافی چاپ شده و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است. برخی دانش‌آموزان نام‌نویسی نکرده‌اند و یا جابه‌جایی‌ داشته‌اند که این مشکل معمولاً در هفته اول مهرماه برطرف خواهد شد.

صحرایی در پاسخ به سؤالی مبنی بر گزارشاتی مبنی بر کمبود معلم توضیح داد: آمار دقیقی در این رابطه نداریم ولی طبق سیاست‌های وزارتخانه، ادارات کل و مناطق باید از کارمندان خود برای رفع این مشکل اقدام کنند. بیشترین کمبودها در دوره ابتدایی است چون به معلم تمام‌وقت نیاز داریم. درباره جذب طلاب نیز می‌توان گفت طلاب هیچ تفاوتی با دیگران ندارند و با سایر متقاضیان در یک فرآیند یکسان با هم رقابت و در آزمون استخدامی شرکت کرده‌اند و شرایط هر پست را سازمان امور اداری و استخدامی تعیین می‌کند.

انتهای پیام/

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد