اونس طلا2338.94
مظنه14,656,000
18 گرم3,383,300
ارزش سکه33,019,968
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,500,000
نیم23,500,000
ربع14,500,000

رئیس‌جمهور سابق مجرم شناخته شد!

قاضی ایالت نیویورک حکم داد که رئیس جمهور سابق آمریکا و پسرانش برای سال‌ها در حین بنا کردن امپراتوری املاک و مستغلاتش مرتکب کلاهبرداری شده‌اند.

به گزارش سایت طلا،لتیتیا جیمز، قاضی ایالت نیویورک با ارائه یک دادخواست، ترامپ و ۲ پسرش به نام‌های دونالد جونیور و اریک را متهم کرده است که به صورت غیرواقعی ارزش دارایی‌های شرکت خانوادگی خود را در سپتامبر ۲۰۲۲ برای دریافت وام‌های بانکی با شرایط بهتر، بین ۲.۲۳ تا ۳.۶ میلیارد دلار بیشتر از ارزش واقعی آن‌ها اعلام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، قاضی آرتور انگورون از ایالت نیویورک بر اساس مستندات ارائه شده در دادخواست دادستان این پرونده، به این نتیجه رسیده است که دونالد ترامپ و کسب و کار خانوادگی او به طور متقلبانه ارزش دارایی‌های این شرکت خانوادگی‌شان را بیشتر از واقعیت اعلام کرده‌اند که اثبات این موضوع می‌تواند به شدت توانایی رئیس جمهور پیشین ایالات متحده برای انجام تجارت در این ایالت را مختل کند.

این قاضی توضیح داد که چگونه ترامپ و پسرانش دارایی‌های این شرکت خانوادگی را به نحوی ارزش‌گذاری کردند که ارزش خالص آن را متناسب با نیاز‌های تجاری خود، به دروغ افزایش دادند. قاضی همچنین تقاضای وکلای متهمان برای رد کردن این پرونده را به دلیل ارائه استدلال‌های حقوقی «مضحک» و دامن زدن به رفتار «تجاوزکارانه» موکلان خود، نپذیرفت.

از سوی دیگر، کریستوفر کیس وکیل ترامپ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: تصمیم ظالمانه امروز دادگاه ایالتی نیویورک کاملاً با حقایق و قوانین حاکم در تناقض است و موکلان من به دنبال همه راه‌حل‌های تجدیدنظر در دسترس برای اصلاح این تخلف قضایی خواهند بود.

رئیس جمهور سابق آمریکا هم‌اکنون در جریان چهار پرونده کیفری با ۹۱ مورد اتهام جرم مواجه است که به گفته خودش می‌تواند تا ۵۶۰ سال زندان برای او همراه داشته باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد