اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اطلاعیه مهم برای خریداران مسکن مهر؛ دریافت هزینه تکمیل واحدها از متقاضیان لغو شد

بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۲ قرار است واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر از طریق منابع صندوق ملی مسکن تکمیل شود و هیچ مبلغ جدیدی از متقاضیان دریافت نخواهد شد.

بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۲ قرار است واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر از طریق منابع صندوق ملی مسکن تکمیل شود و هیچ مبلغ جدیدی از متقاضیان دریافت نخواهد شد.

حدود ۲۴۰ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده از دوره‌های گذشته به دولت سیزدهم رسید که طبق گفته وزیر راه و شهرسازی تا امروز ۱۰۰ هزار واحد تکمیل و افتتاح شده است.

در بعضی از شهرها از جمله پردیس، پرند و هشتگرد هنوز برخی واحدهای مسکن مهر تحویل نشده که بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۲ قرار است از طریق منابع صندوق ملی مسکن تکمیل شود و هیچ مبلغ جدیدی از متقاضیان دریافت نخواهد شد. در پردیس ۲۹ هزار و ۸۲۱ واحد باقی مانده که البته مدیرعامل عمران پردیس اعلام کرده ۱۰ هزار واحد آماده افتتاح است.

در هفته دولت امسال ۲۰ هزار و ۲۴۸ واحد مسکونی در شهرهای جدید آماده‌ی بهره‌برداری شد که از جمله این موارد می‌توان ۲۸۰۳ واحد در پرند، ۲۴۰۰ واحد در گلبهار و ۱۴۷۲ واحد در مهستان (هشتگرد) اشاره کرد.

حدود ۱۴۰ هزار واحد از پروژه‌های مسکن مهر در کشور باقی مانده که اخیرا در نشستی با حضور مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن درخصوص یافتن راهکاری برای پرداخت هزینه اتمام آنها به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

مهرداد بذرپاش ـ وزیر راه و شهرسازی، یکم مهرماه در سفر به شهر جدید پرند گفت که تعداد باقیمانده واحدهای مسکن مهر را تا پایان سال به اتمام می‌رسانیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد