اونس طلا2337.71
مظنه14,911,000
18 گرم3,442,200
ارزش سکه33,594,483
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,100,000
نیم24,200,000
ربع14,500,000

چگونه ضربان قلب جایگزین پاسپورت شما خواهد شد؟

دولت فنلاند به عنوان اولین تجربه خود در زمینه اعتبارنامه سفر دیجیتال (DTC)، یک پاسپورت دیجیتال برای مسافران راه‌اندازی کرده که می‌تواند از طریق گوشی هوشمند حمل شود.

به گزارش سایت طلا،مجله Time Out اعلام کرد که در حال حاضر یکی از نوآوری‌های امیدوارکننده در زمینه گردشگری و سفر، چیزی است که دولت فنلاند به عنوان اولین تجربه خود در زمینه اعتبارنامه سفر دیجیتال (DTC)، که اساسا یک پاسپورت دیجیتال برای مسافران محسوب می‌شود راه‌اندازی کرده، که می‌تواند از طریق گوشی هوشمند حمل شود.

مجله تخصصی گردشگری و اخبار سفر توضیح داد که اجرای آزمایشی این نوآوری جدید در حال حاضر در شهر هلسینکی فنلاند با همکاری پلیس این کشور Finnair و شرکت Finavia که فرودگاه هلسینکی را اداره می‌کند، در حال انجام است.

در حال حاضر امکان استفاده از پاسپورت دیجیتال جدید که در حال آزمایش است، فقط برای شهروندان دارای تابعیت فنلاند در دسترس خواهد بود.

مقاصد گردشگری شناسایی شده که از طریق آن‌ها استفاده از این گذرنامه دیجیتال برای اولین‌بار برای مردم فنلاند آزمایش شد، شامل پروازهایی به لندن، ادینبورگ و منچستر بود که از ابتدای سپتامبر امسال آغاز شده است.

شاید این اولین‌بار در جهان باشد که از گذرنامه‌های دیجیتال در یک محیط کنترل مرزی واقعی استفاده می‌شود، با این حال، این تنها فنلاند نیست که چنین ویژگی را برای تسهیل سفر در نظر گرفته است.

کمیسیون اروپا پیش از این در سال گذشته با تعدادی از کشورهای اتحادیه اروپا ارتباط برقرار کرده تا ویژگی‌های مشابه این پاسپورت دیجیتال را آزمایش کند. کشور کرواسی در میان کشورهای عضو، از اولین داوطلبانی بود که برای آزمایش این نوآوری اعلام آمادگی کرد که در حال حاضر در شهر زاگرب کرواسی این گذرنامه دیجیتال در حال آزمایش است.

با توجه به تجربه فنلاند، شهروندانی که خواستار دریافت پاسپورت دیجیتال هستند، باید از طریق پلیس فنلاند اقدام کنند و پس از سپری کردن مراحل رزرو در ایستگاه پلیس شهر وانتا، که در نزدیکی فرودگاه هلسینکی قرار دارد، با دانلود یک برنامه الکترونیکی مخصوص پشتیبانی از نگهداری گذرنامه در تلفن خود، مراحل را تکمیل کنند.

برای دریافت پاسپورت دیجیتال، داوطلبان باید یک کپی فیزیکی از گذرنامه واقعی خود بگیرند، یک فرم رضایت برای شرکت در آزمایش را امضا کنند و یک عکس جدید از خود تحویل دهند تا با موفقیت پاسپورت را دریافت کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد