اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش‌بینی قیمت دلار در مهر ماه/ دلار ارزان می‌شود یا گران؟

افزایشی‌ها معتقدند، قیمت دلار در مهر ماه، به‌خاطر خبرهای حفظ تحریم‌های موشکی علیه ایران، باید یک نوسان داشته باشد. این درحالی‌ست که با آزادسازی منابع دست بازارساز برای کنترل بازار ارز باز شده است.

به گزارش سایت طلا، قیمت دلار هرات با به انجام رسیدن تبادل زندانیان و آزادسازی منابع بلوکه شده ایران، طی هفته گذشته کمتر از یک روز در کانال 48 هزار تومان دوام داشت. قیمت دلار هرات در روز چهارشنبه با کاهش به حمایت 48 هزار و 800 تومان رسید و حمایت شد. معامله‌گران می‌گویند طی دو هفته گذشته انواع خبرها درمورد ریزش قیمت دلار داشتیم اما در نهایت کاهش قیمت دلار کمتر از 500 تومان بود.

گروهی از معامله‌گران با اشاره به بالاتر بودن قیمت دلار هرات از دلار سلیمانیه معتقدند بازار ارز هرات امروز کاهشی خواهد بود. قیمت دلار هرات در پشت‌خط روز یکشنبه 49 هزار و 250 تومان بسته شد که 100 تومان بالاتر از قیمت دلار سلیمانیه بود. اما در مقابل گروهی از معامله‌گران در پشت خط یکشنبه باتوجه به کاهش حباب طلای آبشده به 100 هزار تومان معتقد بودند این بازار می‌تواند با افزایش خریدار مواجه شد. از نگاه آن‌ها با افزایش قیمت طلای آبشده، قیمت دلار هم از آن خط می‌گیرد.

همچنین این دسته معتقدند قیمت دلار در مهر ماه به خاطر خبرهای حفظ تحریم‌های موشکی علیه ایران باید یک نوسان داشته باشد. این دسته تصور می‌کنند اگر قیمت دلار بخواهد آن را پیشخور کند طی چند روز آینده باید نوسان را شروع کند. اما کاهشی‌ها معتقدند دست بازارساز پر است و اجازه نوسان بلند در بازار را نمی‌أهد.

معامله‌گران فنی معتقدند قیمت دلار هرات از پایین حمایت 48 هزار و 800 تومان را پیش‌رو دارد و در صورت از دست رفتن این مرز توان کاهش تا 48 هزار و 500 تومان را دارد. اما اگر حمایت 48 هزار و 800 تومان در بازار حفظ شود قیمت دلار برای شکستن مقاومت 49 هزار و 400 تومان تلاش خواهد کرد. مقاومت میانی قیمت دلار هرات 49 هزار و 200 تومان است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد