اونس طلا2337.71
مظنه14,776,000
18 گرم3,411,000
ارزش سکه33,290,328
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,300,000
نیم23,800,000
ربع14,450,000

خانواده آیفون ۱۵ با قیمت نجومی در ایران عرضه شد + قیمت

سری آیفون ۱۵ بسیار زودتر از آن چه فکرش را می‌کردیم وارد کشور شد و حالا علاقمندان به گوشی‌های اپل می‌توانند با قیمتی نجومی، بدون رجیستری و بدون گارانتی این گوشی‌های جذاب را خریداری کنند!

به گزارش سایت طلا، سری آیفون ۱۵ بسیار زودتر از آن چه فکرش را می‌کردیم وارد کشور شد و حالا علاقمندان به گوشی‌های اپل می‌توانند با قیمتی نجومی، بدون رجیستری و بدون گارانتی این گوشی‌های جذاب را خریداری کنند!

در بررسی آیفون ۱۵ و دیگر برادرانش مشخص شد این سری یکی از بهترین گوشی‌هایی است که اپل در سال‌های اخیر معرفی کرده است. هر چند این سری در تمام نقاط جهان ارزش خرید بالایی دارد اما در کشورمان ماجرا کاملا متفاوت است و با توجه به عدم ورود قانونی و ماجراهای رجیستری، ارزش خرید این سری به شدت پایین است. با این که انتظار داشتیم با توجه به این موارد قیمت سری آیفون ۱۵ در کشورمان پایین باشد اما اولین آیفون ۱۵ هایی که وارد کشور شده‌اند، به شکلی باورنکردنی گران‌قیمت هستند.

پیش از پرداختن به این سری، بهتر است باز هم اشاره کنیم خبری از رجیستری آیفون ۱۵ در ایران نیست و قیمت‌هایی که در ادامه می‌بینید، مربوط به نسخه‌هایی است که هیچ وقت رجیستر نخواهند شد.

قیمت آیفون ۱۵ در ایران چقدر است؟

ظاهرا اولین محموله‌ها از سری گوشی‌های آیفون ۱۵ از چند روز پیش وارد کشور شده‌اند و از دیروز فروش این سری در ایران آغاز شده است. نسخه‌های پرو خانواده آیفون ‍۱۵ با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت تا ۵۱۲ گیگابایت، با قیمت باورنکردنی ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسند‍! این یعنی با قیمت یک گوشی آیفون ۱۵ پرو مکس، می‌شد در زمان معرفی اولین گوشی آیفون یکی از مجهزترین موبایل‌فروشی‌های ممکن را در یکی از کلان‌شهرهای ایران راه‌اندازی کرد.

نکته ترسناک ماجرا این است که آیفون ۱۵ های شرکت اپل با این قیمت عجیب، خریداران بیشماری دارند و اولین سری از این گوشی‌ها به سادگی به فروش می‌روند و جنس روی دست فروشنده نمی‌ماند.

نظر شما درباره قیمت آیفون ‍۱۵ در ایران چیست؟ آیا این گوشی‌ها با قیمت ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان، ارزش خرید دارند؟ در بخش نظرات با گجت نیوز و کاربرانش همراه شوید و نظر خود را در مورد این خبر با ما به اشتراک بگذارید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد