اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بازار طلا باز شد، ولی مغازه همه طلافروشان باز نشد!

سایت طلا:علیرغم بازشدن درب پاساژهای اصلی بازار طلای تهران، تعداد کمی از طلافروشان اقدام به بازگشایی واحدهای صنفی خود کردند.

به گزارش سایت طلا، روز گذشته در حالی که تعدادی از معتمدین و فعالان صنف طلا با حضور در بین بازاریان صنف طلا، ضمن توجیه آنان در رابطه با مالیات بر ارزش افزوده، از طلافروشان خواستند تا برای ادامه مذاکره و حل مشکل پیش آمده مغازه های خود را باز کنند.

براساس این گزارش، اکثر عمده فروشان بازار طلا، روز گذشته در محل کار خود حضور داشتند و حدود 10 درصد از آنان اقدام به چیدن ناقص ویترین خود نموده و حدود 30 درصد تنها به روشن کردن چراغ ویترین خود بسنده کردند.

این گزارش می افزاید، اکثر خرده فروشان بازار طلا تعطیل هستند، ولی عمده فروشان این بازار، در حال دادو ستد بوده و اکثر آنان دارای مشتری هستند و در کل بازار از حالت تعطیلی به نیمه تعطیلی درآمده است.

برپایه این گزارش، خبرهای موثقی از بازگشایی کامل بازار تهران، از روز شنبه، هفدهم مهرماه حکایت دارد و در سطح شهر قریب به اتفاق طلافروشان مغازه های خود را باز کرده اند.

گفتنی است، اکثر طلافروشان که برداشت و اطلاع دقیقی از قانون مالیات بر ارزش افزوده ندارند، این روزها همزمان با بحث بازشدن بازار، زمان مناسبی برای بازخوانی این طرح و بحث درباره ماهیت اصلی این قانون پیدا کرده اند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد