اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

زندگی عجیب دختری که با ضربان قلب بیرون از سینه متولد شد!+ تصاویر

چهارده سال پیش تولد این دختر به یک حس واقعی تبدیل شد. مادر جوانی به نام دری برون دختری به دنیا آورد که قلبش نه در داخل حفره قفسه سینه بلکه درست در زیر پوست قرار دارد .

به گزارش سایت طلا، چهارده سال پیش تولد این دختر به یک حس واقعی تبدیل شد. مادر جوانی به نام دری برون دختری به دنیا آورد که قلبش نه در داخل حفره قفسه سینه بلکه درست در زیر پوست قرار دارد . این وضعیت Pentalogy of Cantrell نامیده می شود و در 1 در 1 میلیون نوزاد رخ می دهد .

ویرساویای جوان به دلیل یک بیماری نادر که قلب او را به دلیل عدم وجود قفسه سینه و عضلات شکم محافظت نمی کند، با چالش های متعددی روبرو شده است. در دوران بارداری او ، پزشکان به مادرش، دری، هشدار داده بودند که بعید است دختر متولد نشده زنده بماند و حتی ممکن است از طریق بارداری یا زایمان نتواند ادامه یابد.

علیرغم خبرهای بد، عشق تزلزل ناپذیر دری به فرزند متولد نشده‌اش، او را وادار کرد تا به زایمان ادامه دهد. امروز، این دختر جوان قابل توجه در زندگی خود شادی می کند و در فعالیت های معمولی مناسب سن خود شرکت می کند. او واقعاً یک معجزه است و من اینگونه که هست را دوست دارم. او کاملا منحصر به فرد است. او یک در میلیون است.»

مادرش ، دری بارون، به جای تسلیم شدن به نگرانی در مورد وضعیت ویرساویا ، تصاویری با سینه برهنه از دخترش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت . این تصاویر قلب در معرض دید ویرساویا را در ژست ها و تنظیمات مختلف به نمایش گذاشت. دری احتمالاً قدرت خود را از دختر کوچک پر جنب و جوشش گرفته است که عاشق رقصیدن، نقاشی کشیدن، اسب سواری کردن و گوش دادن به بیانسه است. اگرچه دویدن برای او محدود است، اما او این فعالیت را نیز دوست می‌دارد. ویرساویا برای محافظت از قلب خود همیشه لباس نرم می پوشد.

دری می‌گوید: «من دخترم را همین‌طور که هست دوست دارم. این راهی است که خدا او را آفریده است، اما اگر بتوان از آن پیشگیری کرد، نمی‌خواهم این وضعیت برای بچه‌های دیگر هم پیش بیاید. من از کار محققان NHLBI برای ادامه روشن کردن این وضعیت و شاید یافتن راهی برای درمان آن حمایت می کنم.این عارضه از هر میلیون فقط یک نفر را مبتلا می کند.

شایان ذکر است که بیماری قلبی او هیچ دردی برای او ایجاد نمی کند و مانع فعالیت های روزانه اش نمی شود.

ویرساویا علیرغم توانایی او در انجام کارهای منظم، باید احتیاط زیادی به خرج دهد تا از صدمه به قفسه سینه خود جلوگیری کند، زیرا این می تواند خطر قابل توجهی برای قلب کاملاً در معرض دید او در زیر سطح پوست او ایجاد کند. برای محافظت از اندام حیاتی خود در برابر آسیب، او با پشتکار از یک روکش سینه برای محافظت می پوشد.

مادر می‌گوید: «برای ویرساویا زندگی کردن با قلبش در قسمت بیرونی سینه‌اش آسان نیست، زیرا قلبش واقعاً آشکار و شکننده است، زیرا درست زیر سطح پوست است. گاهی اوقات، می‌تواند باعث اضطراب من و ویرساویا شود که بدانیم او چقدر آسیب‌پذیر است.»

دختر علیرغم آگاهی از خطرات قابل توجهی که در رابطه با وضعیت خود دارد، حاضر نیست مانع آن شود. او می‌گوید: «گاهی اوقات وقتی سطح اکسیژن من پایین است و احساس سبکی سر و سرگیجه می‌کنم، ممکن است سخت باشد. اما من عاشق فعال ماندن و آواز خواندن و رقصیدن با دوستانم هستم.»

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد