اونس طلا2337.71
مظنه14,931,000
18 گرم3,446,800
ارزش سکه33,639,543
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,100,000
نیم24,200,000
ربع14,500,000

واکنش سازمان حمایت به تعزیرات در پرونده تخلف یک خودروساز

مدیر حقوقی سازمان حمایت در واکنش به اظهارات رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص تعلل در صدور حکم نهایی برای محکومیت یک شرکت خودروساز توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سایت طلا،طبق اعلام سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ، محمدصادق سلطانی- مدیر حقوقی سازمان مذکور- در واکنش به اظهارات رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص تعلل در صدور حکم نهایی برای محکومیت یک شرکت خودروساز به دلیل عدم دریافت نظر کارشناسی سازمان حمایت اظهار کرد: پس از انعکاس تخلف شرکت خودروساز از طریق این سازمان در سال ۱۴۰۱ به سازمان تعزیرات حکومتی و محکومیت آن شرکت از سوی شعب ویژه تعزیرات، شرکت مذکور به رای صادره اعتراض کرد.

وی افزود: سازمان حمایت نیز در راستای اجرای عدالت و بررسی دقیق کارشناسی پس از دریافت لایحه دفاعیه شرکت خودروساز از سوی شعبه تجدیدنظر تعزیرات، در فروردین ماه سال ۱۴۰۲ مراتب را در دستور کار قرار داد؛ در همین راستا ضمن استعلام نکات مورد ادعای شرکت از مراجع ذی‌ربط و بررسی دقیق موضوع در حوزه‌های کارشناسی، نظارتی و قیمت سازمان، موارد را جمع‌بندی و نهایتاً پاسخ را طی نامه شماره ۳۷۰/۱۷/۱۰۶۵م تاریخ ٢٨ تیر ١٤٠٢ به سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد.

مدیر حقوقی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تصریح کرد: با استعلام دوباره اداره کل حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی در شهریور ماه سال جاری مجدداً پاسخ این سازمان طی نامه شماره ۹۹۳۲۶۴ تاریخ ٢٠ شهریور ١٤٠٢ به اداره کل مذکور منعکس شد.

سلطانی تاکید کرد: در حال حاضر تمام اقدامات کارشناسی در ارتباط با شرکت مذکور از سوی این سازمان به اتمام رسیده و پروندهِ باز در این خصوص در سازمان حمایت وجود ندارد و تنها منتظر صدور رای نهایی از سوی شعب ویژه تجدیدنظر تعزیرات حکومتی هستیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد