اونس طلا2288.31
مظنه14,766,000
18 گرم3,408,700
ارزش سکه33,267,798
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

گاف جدید؛بایدن فراموش کرد با رئیس‌جمهور برزیل دست بدهد!+فیلم

رئیس‌جمهور آمریکا در جدیدترین گاف خود فراموش کرد با همتای برزیلی‌اش دست بدهد.

به گزارش سایت طلا،«جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در جدیدترین گاف خود فراموش کرد با «لولا دا سیلوا» همتای برزیلی‌اش دست بدهد.

در پایان سخنرانی درباره حقوق کارگران در رویدادی در نیویورک-- مجمع عمومی سازمان ملل--جو بایدن دیده می‌شود که با «گیلبرت هونگبو» مدیرکل سازمان بین‌المللی کار که بعد از بایدن و لولا روی صحنه رفته دست می‌دهد، برای حضار دست تکان می‌دهد و از صحنه خارج می‌شود.

در تصاویر منتشر شده از این رویداد، لولا در حالت آزرده دیده می‌شود که بعد از دست دادن با هونگبو به بایدن نگاه می‌کند و شاهد خروج او از صحنه است.

رئیس‌جمهور ۸۰ ساله آمریکا از زمان آغاز ریاست‌جمهوری با گاف‌های متعدد و رفتارهای عجیب و غریب، سؤالات زیادی را در خصوص سلامت ذهنی و جسمانی خود در بین افکار عمومی به وجود آورده است. او اخیراً هم با ترک نابهنگام و سریع سالن مراسم بزرگداشت کهنه‌سربازان جنگ ویتنام، سؤالاتی را درباره تشدید زوال عقلی‌اش برانگیخت. (جزئیات بیشتر)

همزمان با افزایش گاف‌های بایدن در نشست‌های خبری و نگرانی‌ها درباره سلامت جسمی و ذهنی او، نظرسنجی‌ها هم از بی‌اعتمادی مردم این کشور به او حکایت دارد. نظرسنجی جدیدی که توسط شبکه «سی‌ان‌ان» انجام شده نشان داد که فقط یک چهارم آمریکایی‌ها به توانایی بایدن برای دور دوم ریاست‌جمهوری باور دارند و سه‌چهارم دیگر نگرانی‌های جدی نسبت به وضعیت سلامتی وی دارند.

همچنین بیش از ۷۳ درصد آمریکایی‌ها ابراز نگرانی کردند که سن بایدن تأثیر منفی جدی بر سطح کفایت جسمی و ذهنی او برای ریاست جمهوری دارد و اینکه وی توانایی حضور در دوره دوم این سمت را ندارد.

پایان پیام/

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد