اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت لاماری ایما هیبریدی در بازار ایران اعلام شد

لاماری ایما هیبرید به عنوان جدیدترین محصول آرین موتور به زودی روانه بازار خواهد شد، اما نسخه هیبریدی lamari eama با چه قیمتی روانه بازار می‌شود؟

به گزارش سایت طلا، لاماری ایما هیبرید به عنوان جدیدترین محصول آرین موتور به زودی روانه بازار خواهد شد، اما نسخه هیبریدی lamari eama با چه قیمتی روانه بازار می‌شود؟

طبق آخرین اخبار خودرو، شرکت آرین موتور عرضه نسخه هیبرید لاماری ایما را در دستور کار خود قرار داده و قصد دارد این شاسی بلند چینی را به زودی به بازار ایران عرضه کند. بررسی‌ها نشان می‌دهد با توجه به نرخ فعلی دلار این خودرو با قیمت ۲ تا ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت به فروش خواهد رسید. این در حالی است که نسخه معمولی لاماری ایما در حال حاضر حدود قیمت ۱ میلیارد و ۴۳۱ هزار تومان قیمت دارد.

مشخصات لاماری ایما هیبریدی

این شاسی بلند چینی به یک قوای محرکه متشکل از پیشرانه بنزینی و برقی مجهز شده که موتور بنزینی آن می‌تواند قدرتی برابر با 168 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن‌متر را تولید کند. پیشرانه برقی نیز قدرتی برابر با 174 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر را به همراه دارد. قدرت تولید شده از این پیشرانه‌ها نیز توسط سیستم انتقال قدرت HEV به چرخ‌ها می‌رسد.

این خودرو به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر به شکل متوسط حدود ۵ لیتر سوخت مصرف می‌کند که چنین رقمی آن را به یکی از کم مصرف‌ترین خودروهای بازار ایران تبدیل کرده است.

نسخه هیبریدی لاماری ایما از امکانات متعددی چون رینگ‌های آلومینیومی با سایز 19 اینچ، چراغ‌های دی لایت به همراه چراغ مشایعت، طراحی مدرن کابین با دو مانیتور 10.25 اینچی دوگانه، فرمان برقی یا EPS با سه حالت نرمال، کامفورت و اسپرت، سیستم تهویه اتوماتیک با قابلیت یونیزه کردن محیط کابین بهره می‌برد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد