اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

صحبت‌های جالب پژمان جمشیدی پیش از بازی پرسپولیس مقابل النصر + فیلم

پژمان جمشیدی پیش از بازی پرسپولیس مقابل النصر گفت: بیشتر از رونالدو، از مانه و تالیسکا می‌ترسم.

به گزارش سایت طلا،صحبت‌های پژمان جمشیدی پیش از بازی پرسپولیس مقابل النصر را ببینید

پژمان جمشیدی پیش از بازی پرسپولیس مقابل النصر گفت: بیشتر از رونالدو، از مانه و تالیسکا می‌ترسم.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر/ استراتژی متفاوت به خاطر کریس

به گزارش سایت طلا،دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه سه شنبه ۲۸ شهریور در ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

تخلف باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی در فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا با جریمه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر محرومیت یک جلسه این باشگاه از حضور هوادارانش روبرو شد تا هیچ هواداری در ایران شانس تماشای بازی ستاره‌هایی مثل رونالدو، مانه و… را از نزدیک نداشته باشد.

یحیی گل محمدی برای این بازی ترکیبی را در نظر گرفته است که نشان می‌دهد قرار است از سرعت بازیکنان خط حمله و همچنین توانایی بازیکنان خط دفاعی در سرزنی استفاده کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به ناچاری در درون دروازه حضور علیرضا بیرانوند با وجود آسیب دیدگی جدی را به خودش سپرده است. او نیز به هیچ وجه نمی‌خواهد فرصت خودنمایی مقابل کریستیانو رونالدو و سادیو مانه را از دست بدهد. از این رو با احساس درد بازی خواهد کرد.

گل محمدی در خط دفاع نیز می‌خواهد ضربات سر بازیکنان النصر را مهار کند. از این رو زوج مرتضی پورعلی گنجی و حسین کنعانی زادگان بار دیگر در قلب دفاع بازی خواهند کرد اما باید تمرکز بیشتری را در دفع توپ‌های بلند و سانتر از جناحین داشته باشند. دانیال اسماعیلی فر و علی نعمتی نیز مدافعان کناری خواهند بود.

کادر فنی پرسپولیس تصمیم گرفته است میلاد سرلک و مسعود ریگی را با وظایف دفاعی تری در میانه میدان بازی دهد. همچنین مهدی ترابی و سعید صادقی نیز قرار است با نفوذهای خود از کنار به خط حمله کمک کنند و فشار مضاعف روی دروازه النصر بیاورند.

سرمربی پرسپولیس برای خط حمله تصمیمی متفاوت گرفته است. او وحید امیری را همراه با محمد عمری قرار خواهد داد تا با دو بازیکن غیر تخصصی در خط حمله برای گلزنی به النصر تلاش کنند. این در حالی است که شهاب زاهدی برای پرسپولیس در سه بازی ابتدایی لیگ برتر بازی کرد اما یحیی حالا تصمیم به نیمکت نشینی او گرفته است.

ترکیب پرسپولیس برای این دیدار به شرح زیر است: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی زادگان، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، مسعود ریگی، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری و محمد عمری.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد