اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

چگونه تراست والت رمزنگاری شده است؟

فعالان بازار کریپتوکارنسی جهت سرمایه‌گذاری بلندمدت، رمز ارز مورد نظر را از صرافی به کیف پول‌های دیجیتال خود مانند کیف پول تراست ولت منتقل می‌کنند.

فعالان بازار کریپتوکارنسی جهت سرمایه‌گذاری بلندمدت، رمز ارز مورد نظر را از صرافی به کیف پول‌های دیجیتال خود مانند کیف پول تراست ولت منتقل می‌کنند. وجود کیف پول موبایل در بازار ارزهای دیجیتال که همواره توسط افراد سودجو در معرض هک شدن هستند، بسیار ضروری است. کیف پول‌ها از امنیت بالایی برخوردار بوده و سرمایه‌گذاران از حفظ دارایی خود مطمئن هستند. کاربران می‌توانند جهت نگهداری ارزهای دیجیتال از انواع کیف پول‌های سخت افزاری و نرم‌افزاری استفاده کنند. یکی از معروف‌ترین کیف پول‌های نرم‌افزاری، کیف پول تراست ولت است. در ادامه مقاله جهت آشنایی با این کیف پول و همچنین چگونگی رمزنگاری تراست والت با ما همراه باشید.

کیف پول دیجیتال چیست؟

کیف پول دیجیتال تراست والت در واقع یک گاو صندوق‌ ارز دیجیتال است که سرمایه‌گذاران رمز ارز خریداری شده خود را در آن‌ ذخیره می‌کنند. منظور از ذخیره سازی، ذخیره کلیدهای عمومی و خصوصی است که مربوط به رمز ارز خریداری شده باشد. کلید عمومی مانند یک کارت بانکی است که کاربران به وسیله آن دارایی‌های دیجیتال خود را انتقال می‌دهند.

کلید خصوصی مانند رمز عبور کارت بانکی عمل کرده و در اصل بخشی است که کیف پول‌ها همواره از آن‌ها محافظت می‌کنند. اگر کلید خصوصی هک شود یا در اثر بروز خطا در دسترس دیگران قرار بگیرد، امکان به سرقت رفتن دارایی کاربران وجود دارد. همچنین قابلیت دیگر بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال، امکان ذخیره سابقه تراکنش‌های کاربران است. برترین ویژگی کیف پول که همواره سرمایه‌گذاران را به خود جذب می‌کند، امنیت بالای آن‌ها در برابر حملات هکرها و خرابکاران است. در ادامه به معرفی و بررسی بعضی از مزایای مهم کیف پول تراست ولت خواهیم پرداخت.

انواع کیف پول‌

کیف‌پول‌ها تنوع بالایی دارند که سرمایه‌گذاران و فعالان بازار دیجیتال، بر اساس نوع فعالیت و معاملات خود یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کنند.

کیف پول سخت‌افزاری

کیف پول‌های سخت‌افزاری، در واقع دستگاه‌های فیزیکی هستند که برای ذخیره‌سازی دارایی‌های دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کیف پول‌ها کلیه دارایی‌های سرمایه‌گذاران را به صورت آفلاین فراهم می‌کند. لازم به ذکر است که در کیف پول‌های سخت‌افزاری، به جهت افزایش امنیت بیشتر، کلید خصوصی تنها با اجازه مالک خارج می‌شود.

کیف پول نرم‌افزاری

این کیف پول نیز نوعی کیف پول رمزنگاری شده است که در بستر نرم‌افزارهای موبایل، تحت وب و سیستم عامل‌های مختلف طراحی شده است. کیف‌ پول‌های نرم‌افزاری، کلیدهای خصوصی دارند که علاوه بر ذخیره دارایی‌های کاربران و تنها به خود شخص اجازه استفاده از رمزهای تعیین شده را می‌دهند. تراست ولت نوعی کیف پول نرم‌افزاری و غیرمتمرکز است.

تراست ولت چیست؟

کیف پول تراست والت برای اولین بار در سال 2017، توسط فردی به نام ویکتور رادشنکو به بازار عرضه شد. این کیف پول، یک کیف پول غیرمتمرکز است که برای ایجاد آن نیازی به وارد کردن ایمیل یا شناسه کاربری نیست.تراست ولت بهترین گزینه برای تازه‌کارها و کاربرانی است که برای انجام کارهای خود، دوست ندارند مراحل پیچیده‌ای را طی کنند.

در ابتدا هدف اصلی این کیف پول پشتیبانی سریع از توکن‌های ERC20 و ERC223 بود؛ اما امروزه تراست والت از توکن‌ها و کوین‌های سایر بلاکچین‌ها نیز پشتیبانی می‌کند. این کیف پول به دلیل ویژگی‌های برجسته خود توانست در مدت زمان کوتاهی تبدیل به یک کیف پول ارز دیجیتال محبوب بین کاربران شود.

مهم‌ترین دلیل محبوبیت آن نیز کاربری ساده و جذاب آن بود، به طوری که هر فرد مبتدی می‌توانست به راحتی از آن استفاده کند. برخی از مزایای دیگر کیف پول تراست ولت عبارت‌اند از:

قابل دسترس و رایگان بودن

سهولت در استفاده و کاربرپسند

امکان نصب همزمان روی چندین دستگاه

ذخیره شدن کلیدهای خصوصی روی دستگاه کاربر

امکان کسب سود

ایمن و مطمئن

امنیت کیف پول تراست والت

کیف پول تراست ولت دارای چند ویژگی مهم جهت محافظت از سرمایه رمز ارزی کاربران است؛ یک ویژگی مهم که هنگام انتخاب کیف پول ارز دیجیتال باید به دنبال آن بود که با کارایی مختلف خود به طور تمام و کمال این امنیت را فراهم آورده است. جهت بررسی امنیت تراست ولت به نکات زیر دقت کنید.

متن باز

یکی از آیتم‌هایی که وجود امنیت را در تراست ولت تأیید می‌کند، Oprn Source است که به لطف آن می‌توانید با بررسی کد منبع، از نبود مشکل و چالش در برنامه اطمینان حاصل کنید. لازم به ذکر است در برخی موارد گزارش شده برخی از هکرها و تبهکاران به دنبال این کدها بوده و در صورت دسترسی به آن‌ها، امکان سوءاستفاده وجود دارد.

غیرحضانتی بودن

تراست ولت غیر حضانتی است و این اطمینان وجود دارد که کلیدهای خصوصی مربوط به رمز ارزهای شما در هیچ سروری ذخیره نشده و بعد از رمزنگاری، در حافظه گوشی هوشمند نگهداری می‌شوند.

امکان پشتیبان‌گیری

هنگام ساخت اکانت داخل اپلیکیشن تراست ولت، 12 عبارت بازیابی ارائه می‌شود تا در صورت بروز هرگونه اتفاق مانند سرقت یا گم شدن گوشی و حذف برنامه، به سادگی و با وارد کردن این 12 کلمه، ارزهای دیجیتال را در یک دستگاه دیگر بازیابی کنید.

رمزگذاری تراست ولت

جهت آشنایی با نحوه رمزگذاری تراست ولت برای امنیت بیشتر، باید وارد قسمت Setting شده و سپس به قسمت Security رفته و یک به یک مراحل زیر را طی کنید.

انتخاب یک رمز عبور 6 کاراکتری

پسورد 6 کاراکتری جهت هربار وارد شدن به برنامه یا انجام تراکنش وارد شود.

درصورت فراموشی این رمز، با استفاده از گزینه بازیابی، اقدام به بازیابی رمز عبور خود کنید.

بهترین کیف پول موبایل

بهترین کیف پول موبایل، در واقع گاوصندوقی برای حفظ دارایی‌های دیجیتال است که اغلب سرمایه‌داران جهت حفظ دارایی خود از کلاهبرداری، از آن استفاده می‌کنند؛ زیرا این کیف‌پول‌ها برای یک سرمایه‌گذاری موفق در بازار رمز ارزها الزامی است. با این کیف‌ها امنیت کاربران بیشتر شده و امکانات بسیاری جلوی پایشان قرار می‌گیرد.

در این مقاله سعی بر آن بود که ضمن آشنایی با مفهوم کیف پول دیجیتال، با تراست ولت به عنوان کیف پول غیرمتمرکز آشنا شده و اهمیت آن‌ها را در سرمایه‌گذاری بیان کنیم. انتخاب این کیف‌ها بسته به نوع معاملات و فعالیت هر شخص در بازار رمز ارزها متفاوت است که کاربران با توجه به شرایط خود اقدام به انتخاب هر یک می‌کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد