اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هدیه ویژه و گرانبهای ۳ میلیاردی باشگاه پرسپولیس به رونالدو + فیلم

باشگاه پرسپولیس یک تخته فرش گرانبها به کریستیانو رونالدو هدیه داد.

به گزارش سایت طلا، باشگاه پرسپولیس یک تخته فرش به رونالدو هدیه داد.

برخی از علاقمندان فوتبال به بهانه تماشای کریس رونالدو در حال رزرو کردن اتاق‌های هتل اسپیناس هستند.

هتل اسپیناس که محل اقامت تیم النصر است برای اینکه کسی اتاق‌های این هتل را برای دیدار با کریس رزرو نکند، قیمت‌ها را به ۴۱.۸ میلیون تومان افزایش داده است، اما با این حال خبر‌های رسیده حاکی از آن است که برخی به بهانه دیدار با کریس اتاق‌های هتل را رزرو کرده‌اند.

البته دو طبقه از هتل اسپیناس به تیم النصر اختصاص یافته است و در این دو طبقه هیچ کس به جز کاروان تیم النصر حق ورود ندارند و به نظر می‌رسد کسانی که اتاق‌های هتل اسپیناس را رزرو می‌کنند، تنها در شرایطی که کریس به همراه تیم هتل را ترک می‌کند، می‌توانند او را از فاصله چند متری تماشا کنند.

به این خاطر که یک تیم امنیتی در هتل برای محافظت از بازیکنان النصر و نزدیک نشدن مردم به بازیکنان زردپوش به خصوص کریس مستقر خواهند شد.

البته اگر بازی تیم النصر با پرسپولیس در استادیوم آزادی با حضور تماشاگر برگزار می‌شد، تماشاگران به‌راحتی می‌توانستند با خرید بلیت و حضور در استادیوم آزادی کریس رونالدو را در ترکیب تیم النصر ببینند، اما با رای کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا این بازی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

۴۱ میلیون ۸۰۰ هزار تومان برای تماشای کریس از فاصله چند متری. این بیشتر از پول بلیتی بود که عربستانی‌ها برای مراسم معارفه این ستاره از تماشاگران دریافت کردند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد