اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

کدام سبک انگشتر طلا را می‌‎توان با هم ست کرد؟

همانند لایه بندی دستبندها، چیدمان انگشترها در کنار هم خود یک ترند جذاب و زیباست که می‌تواند راهی برای بیان سبک شخصیتی شما و نشان دهنده علایق و طرز فکر شما باشد.

همانند لایه بندی دستبندها، چیدمان انگشترها در کنار هم خود یک ترند جذاب و زیباست که می‌تواند راهی برای بیان سبک شخصیتی شما و نشان دهنده علایق و طرز فکر شما باشد. به جز پیروی از مد، یکی دیگر از دلایلی که بانوان اقدام به چیدمان انگشترهای مختلف اعم از انگشتر طلا ظریف با حلقه ازدواج خود، در کنار هم می‌نمایند، وجود یک نقطه عطف یا یک مناسبت خاص در زندگی آن‌ها بوده، که مایلند با استفاده از آن انگشتر، مراتب قدردانی خود را بیان کنند. اما این که کدام سبک انگشتر طلا را می‌توان با دیگر انگشترها ست کرد، خود داستان جداگانه‌ای است، که نیاز به دانستن یکسری نکات و موارد کلیدی دارد.

سبک انگشترها را در نظر بگیرید

یکی از مواردی که در هنگام خرید انگشتر طلا مورد علاقه خود باید مد نظر قراردهید، سبکی است که می‌خواهید بر اساس آن از انگشتر محبوب خود استفاده کنید. به طور کلی دو سبک برای چیدمان انگشترها در کنار یکدیگر وجود دارد، سبک ترکیبی و سبک مینیمالیستی، که هر کدام قواعد و قوانین مخصوصی دارند.

سبک بدون قاعده یا ترکیبی

حتما دقت کرده‌اید که گاهی در یک ترند مد و فشن، شاهد تناقض و ناهمانگی زیادی در چیدمان ارائه شده هستید، اما در نهایت این ناهماهنگی‌ها در کنار یکدیگر یک زیبایی خیره کننده ‌ای بوجود می‌آورند، که نتیجه نهایی را بسیار جذاب و زیبا می‌کنند. این در واقع همان قانون ترکیبی است که به شما اجازه می‌دهد بدون درنظر گرفتن هیچ قاعده و قانونی و بدون دغدغه، چندین انگشتر از جنس‌های مختلف و رنگ‌های متفاوت را در کنار یکدیگر قرار دهید. در این شرایط تنها نکته حائز اهمیت این است که اگر می‌خواهید از انگشتر مردانه طلا جدید که به تازگی خریده‌اید، استفاده کنید، باید دقت نمائید که با سبک سایر انگشتر ها هماهنگ باشد، تا در نهایت نتیجه مطلوبی دست آورید.

سبک پر طرفدار مینیمالیست

یکی از پر طرفدارترین سبک‌های انگشتر که در طلا فروشی روبی بسیار مورد استقابل قرار می‌گیرد، سبک مینیمالیستی است. در این سبک معمولا از اکسسوری‌های یک جنس استفاده می‌کنند، مثلا جنس متریال مورد استفاده، تنها از طلا باشد و تمام انگشترها هم باید حالت نازم و سبک داشته باشند. برای مثال شما می‌توانید چندانگشتر رزگلد بسیار ظریف و زیبا را در کنار یکدیگر ست نمائید.

قاعده استفاده از حلقه در میان انگشترها

استفاده هم زمان از دو انگشتر حلقه و پشت حلقه یکی از ترندهای جذاب در بین بانوان جوان می‌باشد. برای جلوه بیشتر حلقه ازدواج‌تان در کنار سایر انگشترهایی که بر دست می‌کنید، باید دقت کنید که اگر حلقه نامزدی یا ازدواج شما یک انگشتر درشت و با نگین‌های زیاد است، اصل مناسب این سبک نخواهد بود، بلکه حلقه‌های ظریف مانند یک رینگ نگین‌دار ظریف به همراه یک انگشتر تک نگین ساده می‌تواند ترکیب جذاب‌تر و زیباتری ایجاد نماید.

نکات کلیدی جهت ست کردن انگشترها

ست کردن انگشترها در کنار هم تنها به مدل انگشترها و سبک آن‌ها بستگی ندارد، بلکه موارد مختلفی در هماهنگی و همخوانی آن‌ها با یکدیگر دخیل هستند، که عبارتند از:

در هنگام ست کردن انگشترهای خود باید به لباس و استایلی که می‌خواهید در کنار آن از انگشترها استفاده کنید هم دقت نمائید.

فرم انگشتان دست شما در انتخاب صحیح انگشترها در کنار هم، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

حتی لاک ناخن شما هم می‌تواند بر روی جذابیت بیشتر انگشترها در دستان‌تان موثر باشد.

ست شدن انگشترها با سایر اکسسوری ها نیز باید مد نظر قرار گیرند.

سلیقه و نظر شخصی شما مهم‌ترین آیتم در انتخاب انگشترها است.

انگشتی که انگشتر را در آن قرار می‌دهید، می‌تواند برای طرف مقابل‌تان حاوی یک پیام خاص باشد، پس باید به این علائم توجه کنید.

خرید از طلا فروشی روبی

طلا فروشی روبی تنوع زیبایی از جدید‌ترین انگشترهای روز دنیا را در کالکشن‌های مختلف خود جمع‌آوری کرده و شما می‌توانید برای کاهش هزینه‌های خود ،انگشترهای قدیمی خود را که مدت‌ها در صندوق جواهرات‌تان خاک خورده‌اند، را با انگشترهای جدیدی که از بین نمونه‌های بی‌نظیر این مجموعه انتخاب کرده‌اید، هماهنگ و ست نمائید. حتی اگر قصد خرید انگشتر مردانه طلا جدید هم دارید، با مراجعه به بخش انگشتر طلا مردانه وبسایت روبی گلد می‌توانید از تنوع انگشترهای موجود، نمونه مورد نظر خود را خریداری نمائید.



خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد